Na Rihanna en Kylie Jenner: ook Chiara Ferragni lanceert een beautylijn
Het lijkt wel alsof elke ster tegenwoordig een make-uplijn op de markt brengt. Ook Chiara Ferragni richt haar pijlen op de beautymarkt. De wereldberoemde modeblogster achter The Blonde Salad heeft op haar Instagrampagina bekendgemaakt dat ze een capsulecollectie uitbrengt met Lancôme.
De collectie bestaat onder meer uit een make-uppalet, lipsticks, een blush, highlighters, mascara’s en een lipgloss. “Het is altijd al mijn droom geweest om in de beauty-industrie te werken”, vertelt Chiara Ferragni. “Ik wou een collectie maken die 100% bij mijn stijl past. Daarom heb ik samengewerkt met Lancôme.” Het is voor de influencer een logische stap om in zee te gaan met Lancôme, aangezien ze één van de ambassadrices is van het Franse beautymerk.
De tekst gaat verder onder de foto.
“We hebben gewerkt aan producten die passen bij de vrouwen van mijn generatie. Ze zijn flirterig, inspirerend en leuk”, zo zegt ze zelf. “Ik ben er rotsvast van overtuigd dat make-up je kan helpen om je beter in je vel te voelen, zodat je het gevoel hebt dat je alle uitdagingen aankunt en je doelen kunt bereiken.”
De capsulecollectie is sinds vandaag verkrijgbaar bij de keten Douglas in Italië. Volgende maand is de rest van de wereld aan de beurt. Vanuit België kan je de producten bestellen via Planet Parfum of de Nederlandse webshop van Douglas. Prijzen variëren tussen € 31,95 en € 59,95.
Chiara startte haar blog ‘The Blonde Salad’ op in 2009. Met de hulp van haar ex-vriend deelde ze op regelmatige basis haar outfits, reizen en kiekjes uit haar dagelijkse leven. Haar aantal volgers groeide snel, mede ook omdat ze één van de eersten was die het concept van ‘modebloggen’ introduceerde. Ondertussen heeft ze meer dan 16 miljoen volgers op Instagram en heeft ze een 20-tal mensen vast in dienst die artikels schrijven voor haar blog, foto’s van haar trekken en haar eigen schoenenbedrijf runnen. Ze zit steevast op de eerste rij bij de vooraanstaande defilés en werkte al samen met zowat alle grote modenamen zoals Chanel en Louis Vuitton. Het is dan ook geen verrassing dat Forbes haar beschrijft als één van de allergrootste influencers op aarde.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Zweedse apotheek verbiedt bepaalde skincare onder de 15 jaar. Welke producten zijn wél geschikt voor de jonge huid?
-
Mango strikt ex-Spice Girl voor een “sensuele” en “bevrijdende” kledingcollectie die eind april uitkomt
Wie houdt van Victoria Beckhams modelabel doet aan window shopping of is genoodzaakt om nogal diep in de buidel te tasten. Maar daar brengt Mango nu verandering in. De Spaanse keten brengt binnenkort samen met de ex-Spice Girl een betaalbare collectie uit: “Ik wil een breder publiek aanspreken, maar mijn eigen DNA behouden”, zegt zij. -
PREMIUM
“Zodra je oestrogeen daalt, verliest je huid stevigheid.” 20, 30, 40 of 50+: expert tipt de beste huidverzorging per leeftijd
Acne op je dertigste, de eerste rimpels rond je veertigste of volumeverlies op je vijftigste: hoe jong je je ook voelt, je huid vertelt soms een ander verhaal. Onderzoeksarts Jetske Ultee legt uit welke skincare essentieel is op elke leeftijd en geeft de juiste timing om preventief zonnebescherming of anti-aging te smeren. “Vanaf je dertigste verlies je sowieso 1 procent collageen per jaar.” -
-
“Vrouwen met zulke lippen kunnen verrassingspakketten zijn”: wat verklapt de vorm van je lippen over jou?
-
PREMIUM
Charlotte, dochter van de baas, wordt nu CEO van modebedrijf Bel&Bo: “Ons horrorjaar was een leerschool voor me”
“Het is nooit het perfecte moment om een bedrijf over te nemen. Daar ben ik het bewijs van.” In de Belgische mode neemt een nieuwe generatie de leiding. Bij Bel&Bo stapt CEO Michel Delfosse op en neemt zijn dochter, Charlotte (35), het roer over. Schipperend tussen traditie en vernieuwing, tussen ambitie en moederwarmte. Hoe vindt ze haar eigen weg? “In 2018 was ik hier nog niet klaar voor.” -
Amper 7 euro en prachtig bij mensen met deze kleur ogen: burgundy mascara is nu superpopulair
Met miljoenen views en talloze lovende recensies is burgundy - ofwel bordeauxrode mascara - de nieuwste beautysensatie op sociale media. En daar zijn goede redenen voor. “Het is dé perfecte mascara voor mensen met deze kleur ogen.” Maar hoe shop je de beste (burgundy) mascara voor jezelf? Beautyredactrice Sophie Vereycken geeft advies. -
PREMIUM
Kan je jezelf écht mooier eten? Expert legt uit wat werkt voor een mooiere huid: “Dit verzacht acne”
-
Steeds meer Vlamingen helen gebroken hart met een ‘divorce ring’: “Ik heb ook goede herinneringen aan de scheiding”
-
Independer
Alarmsysteem in je woning? Vraag dan korting aan je verzekeraar
Weinig mensen die het weten, maar een alarmsysteem installeren verhoogt niet alleen je veiligheid. Je krijgt er ook korting mee op je brandverzekering. Independer.be legt uit hoe de vork in de steel zit voor zowel eigenaars als huurders. -
HLN Shop
Is een automatische elektrische fiets interessant voor jou?
Mooi lenteweer nodigt uit om op je fiets te springen. Wie daarbij niet na een paar straten al in het zweet wil staan, gaat voor het gemak van een elektrisch exemplaar. Die worden bovendien steeds beter en het assortiment almaar breder. Zo kan je vandaag ook kiezen voor een automatische e-bike. Hoe werkt dit en voor wie is het een goed idee? HLN Shop houdt de voor- en nadelen tegen het licht. -
Jobat
Wie krijgt vakantiegeld? Om welk bedrag gaat het? En wanneer wordt het uitbetaald?
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer