Het postsorteercentrum van Bpost in Brussel.
Volledig scherm
Het postsorteercentrum van Bpost in Brussel. © BELGA

Honderden extra postwerknemers voor pakjespiek eindejaar

Bpost schakelt tijdens de eindejaarsperiode circa 1.900 extra mensen in om de traditionele pakjespieken op te vangen. Ook concurrent PostNL werft tijdelijk extra personeel aan. Dat blijkt uit een rondvraag bij die bedrijven.

8 reacties

  • Yvan Lissens

    4 jaar geleden
    Zoals Liliane zegt, dat heb ik ook al meermaals meegemaakt. Thuis zijn, maar niet aanbellen en gewoon een berichtje in de bus droppen om het nadien af te halen in het postkantoor.
  • Tyana Cornelis

    4 jaar geleden
    met bpost , eigenlijk geen prblemen, er zijn er andere die zelfs niet bellen, en zomaar papiertje, dat je eht ergens kan ophalen, na 3 dagen
  • An Vanden Bossche

    4 jaar geleden
    De e commerce: vrij van belastingen en regelneverij.Alle winst en werkgelegenheid in het buitenland. Een massavernietigingswapen voor zelfstandigen en stedelijke leefbaarheid.
  • Maria de swert

    4 jaar geleden
    Ik zeg het al jaren , online verkoop is de ondergang van de kleine zelfstandige , bekijk de leegstand maar in steden en gemeenten en het wordt nog erger met de dag ! En meer dan 50% wordt dan nog gratis teruggestuurd , zelfs de grote ketens krijgen het lastiger en moeten reorganiseren en pitashops en nachtwinkels zijn geen meerwaarde , maar de consument is zo verwent totdat de bom barst en onze economie is al één van de slechtste leerlingen !
  • Toon Van Kerckhove

    4 jaar geleden
    Zijn de online shops gek geworden? Mijn vrouw bestelt twee producten online dinsdagavond. Eigenlijk twee producten in dezelfde product range, maar de ene provider had het niet, dus twee providers. De ene afleveraar stopt het woensdagmorgen al in de bus, de andere belt vandaag aan: tekenen voor ontvangst en weg. Prima service, maar die service vind ik echt niet nodig. Drop op één afhaalpunt. We halen het zelf wel op. Kostenbesparend!