Vans brengt collectie uit als eerbetoon aan 'The Simpsons' (en wij willen werkelijk alles!)
Fans van Vans én ‘The Simpsons’ kunnen hun hart ophalen: het populaire schoenenlabel brengt een collectie uit die helemaal in het teken staat van het meest iconische Amerikaanse gezin.
Als eerbetoon aan ‘The Simpsons’ lanceert Vans een collectie die helemaal gewijd is aan de legendarische animatiereeks. “Met deze collectie blikken we terug op memorabele momenten uit de serie”, klinkt het bij het merk.
De collectie bestaat uit de typische Vans-schoenen met alle figuren uit Springfield waarin zowel mannen, vrouwen als kinderen hun gading kunnen vinden. Maar daar stopt het niet. Je kan ook je eigen paar vormgeven met verschillende patronen van The Simpsons.
(Lees verder onder de foto)
Daarnaast beperkt de collectie zich niet alleen tot sneakers. Zo kan je ook rugzakken, T-shirts, truien, hemdjes, jassen, petten, hoedjes en kousen met je favoriete Simpson-karakter kopen. Prijzen variëren van 12 euro voor kindersokken tot 120 euro voor een paar hoge sneakers.
(Lees verder onder de foto’s)
Het is niet de eerste keer dat Vans een hommage brengt aan populaire iconen uit de geschiedenis. Eerder verscheen er al een collectie die in het teken stond van de kunstschilder Vincent Van Gogh en onlangs lanceerde het merk nog een capsulecollectie met National Geographic.
Benieuwd geworden? Dan rep je je het best zo snel mogelijk naar de website van Vans want het gaat om een limited edition-collectie.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Frankrijk wil mensen die bij Shein shoppen een boete laten betalen
-
PREMIUM
3 Vlamingen die hardcore in kleding van Dries Van Noten investeerden: “Als ik de trap oploop en die split valt open, dat dóét iets”
Dries Van Noten maakt plaats voor nieuw talent, maar de unieke ontwerpen van de wereldberoemde Belg vergeten we nooit. Drie superfans onthullen waarom hun kast ondanks de pittige prijskaartjes vol Dries hangt: de onzichtbare waarde die je met een item van hem in huis haalt. En we mogen hun favoriete stuks zien. “Als ik ze niet meer zou dragen, zou ik ze bijhouden als kunstobject.” -
PREMIUM
Onze redactrice betaalt 277,50 euro bij de bekendste BV-kapper. Wat krijgt ze daarvoor? “Is hij attent of is dit marketing?”
“Toch had ik meer glamour verwacht.” Zowat heel bekend Vlaanderen loopt de deur plat bij Jochen Vanhoudt in Antwerpen. Ze komen er vooral voor extensions, leren we wanneer we undercover in het salon zitten. En we vangen nog meer nieuwtjes op uit showbizzland. Kunnen we er ook bekend cliënteel spotten? En lopen we met een even mooie coupe als hen naar buiten? “Zoals ik met nat haar op een knotje binnenkwam, zal Sarah Puttemans hier niet zitten.” -
-
Van kaaklijn om U tegen te zeggen tot ‘hunter eyes’: hoe onschuldig is ‘looksmaxxing’, de nieuwe online trend voor jongemannen?
-
Livios
Zo gebruik je je wasmachine en droogkast slimmer: “Het kost je iets meer, maar je bespaart ermee op de lange termijn”
Wie besparingen op de energiefactuur zoekt, neemt best een kijkje in de waskamer. We gebruiken de wasmachine en de droogkast vaak en die toestellen vertegenwoordigen dan ook een noemenswaardig deel van je energieverbruik. Hoe gebruik je ze op de meest energiezuinige manier? Bouwsite Livios vroeg het aan Arjan Hoffer van Bosch en Siemens. -
HLN Shop
Pollen in de lucht: deze toestellen voorkomen gesnotter
Ben je een hooikoortslijder? Dan kan je heel wat doen om klachten te voorkomen en verminderen: van vaker stofzuigen en een zonnebril dragen tot pillen slikken. Onder de efficiëntste wapens in de strijd bevinden zich ook luchtreinigers. HLN Shop focust op twee toestellen. -
Met dit stappenplan verloopt zelfbruinen vlekkeloos: “Bleekscheten beginnen best met een gradual tan”
-
PREMIUM
Kan je jezelf écht mooier eten? Expert legt uit wat werkt voor een mooiere huid: “Dit verzacht acne”
-
Een wondermooie vrouw, maar is ze echt? Bekend merk belooft nooit met AI te werken voor hun advertenties
Een Belgische vrouw op vijf zou vijf jaren van haar leven inruilen voor een perfect lijf en uiterlijk. Dat blijkt uit een onderzoek van Dove. En het grootste gevaar is nog op komst, waarschuwt het verzorgingsmerk. “Onderscheiden wat echte schoonheid is en wat door AI is gemaakt, zal moeilijker worden.” Het merk onderneemt nu stappen om die evolutie tegen te werken. -
Een handige kit van 1,97 euro belooft je in één swipe de perfecte smokey eye: onze beautyredactrice doet de test
Een tool die je in één ‘swipe’ een perfecte smokey eye laat zetten: dat klinkt erg handig, maar ook... te mooi om waar te zijn? Onze beautyredactrice Sophie doet de test. De foto’s op de website doen dromen, de prijs van nog geen twee euro des te meer. Maar werkt het speciale borsteltje ook echt? -
Livios
‘Gebruik in dat geval nooit azijn’ en ‘pas op met hogedruk’: zo ga je wél voor een brandschoon terras
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer