.
Volledig scherm
. © Photo News

Luminus geeft fout met noodleverancier toe en biedt klanten “habbekrats” om torenhoge factuur te compenseren: “Ga hier niet op in”

Het regende afgelopen dagen klachten van oud-klanten van de failliete Vlaamse Energieleverancier (VEL) die onterecht torenhoge facturen kregen van noodleverancier Fluvius, omdat hun overstap naar een nieuwe energieleverancier niet goed geregeld was. Luminus erkent het probleem en biedt hun klanten nu een eenmalige compensatie van 40 euro. Een “habbekrats”, volgens de klanten zelf.  

21 reacties

  • Hubert Van Herck

    2 jaar geleden
    Ook de VREG speelt in deze soap een vuil spelletje. Sinds wanneer kan die autonoom regels opleggen? En wie heeft daarvoor toestemming verleend? Direct opdoeken, beste flutregering.
  • Rudi Dewit

    2 jaar geleden
    Waarom zouden de politiekers hun hier iets van aantrekken?? Als ik elke maand 15000€ netto kreeg kon ik da ook makkelijk betalen. Waarom word dat nooit voorgelegd aan die mensen tijdens intervieuws door journalisten?? 😡😡
  • Kenny brusseel

    2 jaar geleden
    Luminus is alleen maar goed voor de mensen op te lichten ook al meegemaakt, mijn huurders waren er klanten bij toen ze vertrokken en je hebt een bepaalde tijd voor leverancierte hebben dus een cotract getekent bij Engie omdat ik nog wat kleine werken uitvoeren eerst kreeg ik zelfs nog een telefoon van Lumius en hun gezegd dat ik geen nieuwe klant wil zijn een maand later kreeg ik ineens de slotfactuur en omdat ik zogezegd een contract van twee jaar getekend heb het was niet zo
  • Frank Hageman

    2 jaar geleden
    Luminus,vandaag voor de vijfde maal aan telefoon gehad,ze blijven proberen zelfs met een extra cadeautje,welk dit inhoudt geen idee, maar ze moeten hier mee stoppen
  • willy goelen

    2 jaar geleden
    Eigenaardig , nu staan de kranten vol van een failliete energie leverancier , toen belpower er onderdoor ging kreeg ik nog een eindfactuur waar ik 137 moest terugtrekken , ik sta nog altijd te wachten ,ik heb zelf nog een aangetekend schrijven gestuurd naar de vereffenaar maar niet het minste antwoord gekregen .Dus mensen u moet niet rekenen op enige schadeclaim , de roverheid met haar btw en anderen gaan voor u .