© Proxy Delhaize Sint-Amandsberg

Deze Delhaize is wel héél blij met het nieuwe biertje van internetfenomeen Average Rob

Sint-Amandsberg -

Internetfenomeen Average Rob, bekend van YouTube en zijn oorwurm Zaddy, bracht onlangs een eigen pils op de markt: Tout Bien. Het biertje is te koop bij Delhaize in heel Vlaanderen, en dat vieren ze in de vestiging van Sint-Amandsberg (Gent) met een ludiek TikTokfilmpje.

Simon Dekaezemaker

“Stop working and start drinking.” Het personeel van de Delhaize in de Waterstraat sluit de rekken af en trekt enkele Tout Bien-blikjes open, op de tonen van een catchy nummer. Het TikTok-filmpje is een knipoog naar de filmpjes die Average Rob iedere vrijdagavond zelf online zet om de start van het weekend te vieren.

Met hun eigen versie van het filmpje viert het personeel in Sint-Amandsberg de lancering van het pilsmerk in hun winkel. Het internetfenomeen, dat ook regelmatig optreedt met Omdat het kan Soundsystem, slaagde erin Tout Bien in de rekken te krijgen in de vestigingen van Delhaize over heel Vlaanderen. De verkoop slaat alvast aan: in veel winkels waren de blikken in een mum van tijd uitverkocht.

LEES OOK. Influencer verkoopt 25.000 blikjes pils in vijf uur tijd: “En toen belde Delhaize”

 ©  Proxy Delhaize SAB

 ©  Proxy Delhaize SAB

 ©  Proxy Delhaize SAB

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER