Geen burgers, noch frietjes: Quick lanceert nagellak in haar iconische rode tint
Wat fastfood betreft, is Quick onze Belgische trots. Maar de hamburgerketen heeft blijkbaar meer in zijn mars dan, nu ja, hamburgers. Voor de eerste keer ooit lanceert het fastfoodrestaurant nagellak. En het richt zich niet enkel op de gebruikelijke doelgroep, zo wordt meteen duidelijk als je kijkt naar hun campagnebeelden.
Na de Giant, de Suprême Cheese en de Magic Box lanceert Quick een nieuw product, al past het niet helemaal in het voorgaande rijtje. De keten verkoopt sinds kort namelijk nagellak, niet verwonderlijk in hun kenmerkende rode tint. Op de webshop kan je een potje kopen voor zes euro, of drie potjes voor vijftien. Ook zijn er nail art-stickers te koop met het logo van Quick om je manicure naar een nóg hoger niveau te tillen.
Opvallend: in de campagnebeelden op hun Instagrampagina zien we Vlamingen en Gen Z-ers Arnaud Snauwaert en Simon Wauman. Daarmee zendt de keten een duidelijk signaal uit: manicures zijn óók voor mannen.
(Lees verder onder de foto’s.)
Met deze campagne volgt Quick andere fastfoodketens die ook steeds vaker merchandise verkopen. Eind vorig jaar bracht McDonalds nog een collectie uit met sneakerwinkel Snipes. En de Nederlandse afdeling van McDonalds lanceerde vorige week nog de ‘Litter en Glamour’-campagne waarbij mensen worden aangespoord om de omgeving rond de restaurants proper te houden. In ruil kan je 14 karaats, vergulde juwelen winnen die deels gemaakt zijn van zwerfafval.
Wees er snel bij als je de nagellak aan je collectie wilt toevoegen, want het gaat om een gelimiteerde uitgave.
Lees ook:
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM2
De ‘truttige’ ballerina is terug, en daarmee ook de voetklachten: “Schoen scoort 0 op 3”
-
PREMIUM
“Zodra je oestrogeen daalt, verliest je huid stevigheid.” 20, 30, 40 of 50+: expert tipt de beste huidverzorging per leeftijd
Acne op je dertigste, de eerste rimpels rond je veertigste of volumeverlies op je vijftigste: hoe jong je je ook voelt, je huid vertelt soms een ander verhaal. Onderzoeksarts Jetske Ultee legt uit welke skincare essentieel is op elke leeftijd en geeft de juiste timing om preventief zonnebescherming of anti-aging te smeren. “Vanaf je dertigste verlies je sowieso 1 procent collageen per jaar.” -
HLN Shop
Pollen in de lucht: deze toestellen voorkomen gesnotter
Ben je een hooikoortslijder? Dan kan je heel wat doen om klachten te voorkomen en verminderen: van vaker stofzuigen en een zonnebril dragen tot pillen slikken. Onder de efficiëntste wapens in de strijd bevinden zich ook luchtreinigers. HLN Shop focust op twee toestellen. -
-
HLN Shop
Ga voor schoonheid én degelijkheid: in vijf stappen naar jouw ideale e-bike
-
PREMIUM
Kan je jezelf écht mooier eten? Expert legt uit wat werkt voor een mooiere huid: “Dit verzacht acne”
Onze huid is een tweezijdig orgaan. De buitenkant verzorgen we met allerlei crèmes en serums, maar hoe zit het met de binnenkant? Als we enkel smeren, verzorgen we onze huid dan maar voor vijftig procent? Onderzoeksarts Jetske Ultee legt uit welke rol voeding en supplementen in je skincareroutine kunnen spelen: “Mensen die dit eten vinden we vaker knap en gezond.” -
PREMIUM
Droog, krullend, fijn of dik haar? Dit is de ultieme haargids voor elk haartype. “Gebruik twee borstels”
Haren wassen, hoe moeilijk kan het zijn? Shampoo, conditioner en klaar. Toch klopt dat niet helemaal. Afhankelijk van je haartype kunnen kleine aanpassingen je helpen om het allerbeste uit je kapsel te halen. Dankzij deze haargids wordt every day een good hair day. “Heb je steil haar en had je graag meer body? Een zeezoutspray is ideaal voor meer textuur.” -
Meer smeren nu, minder rimpels later? Dermatoloog geeft advies: “Schakel vanaf je 30ste een versnelling hoger”
-
Steeds meer Vlamingen helen gebroken hart met een ‘divorce ring’: “Ik heb ook goede herinneringen aan de scheiding”
-
‘Scalp picking’ is het nieuwe ‘pimple popping’. Is dat wel een goed idee? “Mensen met psoriasis: opgelet”
Sociale media staat er tegenwoordig vol mee: video’s waarin mensen met een luizenkam, pincet of hun vingernagels komaf maken met haarschilfers. De een vindt het wansmakelijk, de ander fascinerend om naar te kijken. Toch is op die manier van je schilfers afraken géén goed idee, zegt dermatologe Griet Voet. “Het kan leiden tot meer schade aan de huid.” -
Felroze blijft ook dit najaar dé modekleur: zo draag je het. “Heel mooi bij een zongebruinde huid”
Roze is al een tijdje hip deze zomer, maar ook voor de herfst en winter zet de trend zich gezellig door. Toch als we Valentino mogen geloven, want het Italiaanse modehuis lanceerde hun Pink PP Collection voor het najaar. En daarvoor strikten ze Formule 1-piloot Lewis Hamilton. De rest van de modewereld? Die zet de trend mee verder. Volgens styliste Sarah Roelstraete is 'hot pink’ dan ook combineerbaar met álles: zo draag je de kleur. -
Frankrijk wil mensen die bij Shein shoppen een boete laten betalen