Fotomontage HLN. De Cowboy 4 en oprichter van het bedrijf Adrien Roose.
Volledig scherm
Fotomontage HLN. De Cowboy 4 en oprichter van het bedrijf Adrien Roose. © Cowboy

Belgische fietsenmaker Cowboy maakte vorig jaar 25 miljoen euro verlies, CEO Adrien Roose ziet licht aan het einde van de tunnel

In 2021 ging het niet goed met Cowboy, de Belgische start-up die elektrische fietsen verkoopt in elf Europese landen en de Verenigde Staten. Uit jaarrekeningen neergelegd bij de Nationale Bank blijkt dat de fietsenbouwer in 2021 dieprode cijfers optekende. “Als je naar 2022 kijkt, dan is het verhaal erg positief”, zegt CEO en oprichter Adrien Roose in een gesprek met onze redactie.

11 reacties

  • Jan Janssens

    2 jaar geleden
    Breng een niet-elektrisch model uit met grote marge.
  • Kristine Desloovere

    2 jaar geleden
    Breng een fiets aan democratische prijzen…..uw probleem zal snel van de baan zijn! Prijzen voor elektrische fietsen is kompleet waanzin!
  • Patrick Neuwirth

    2 jaar geleden
    Ni opgeven
  • Peter Vandebeek

    2 jaar geleden
    Het probleem zit hem hier in de app, niet in de fiets zelf
  • Lucas Vissers

    2 jaar geleden
    Afschaffen die brol ! Terug naar de echte fiets !