Aldi en Manna gebruiken “zattemansklap” van Rousseau als reclamestunt

Conner Rousseau verdedigde zich deze week voor zijn uitspraken op café. “Zattemansklap”, noemde hij het. Een uitleg die niet iedereen zint. Maar bij Aldi en Manna gebruiken ze de uitleg wel in hun voordeel.

lto

De één zijn dood is de ander zijn brood. Dat zullen Aldi en Manna gedacht hebben na de persconferentie van Conner Rousseau over zijn uitspraken begin september. De Vooruit-voorzitter sprak deze week van “zattemansklap”, een uitspraak die hem nu zelfs tot in de winkelkar achtervolgt.

Want op Facebook stunt Aldi met reclame voor het 0,0 procent bier van Buval: “Ons alcoholvrij bier, even lekker, minder zattemansklap”. Ook bij Manna maken ze graag gebruik van het woord. Het sausmerk zet zelfs een foto van Rousseau bij de reclame. “Geschrokken van uwe zattemansklap? Relax. Saus erover. Leg volgende keer eerst een fondke”, klinkt het.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER