Kylie Jenner lanceert eigen modemerk, en dat lijkt te focussen op betaalbare luxe

Na een cosmeticalijn en een gamma babyproducten breidt de Amerikaanse realityster Kylie Jenner (26) haar imperium uit. Ze lanceert haar eigen modelabel, Khy. Op Instagram deelt ze alvast de eerste beelden van de collectie met zichzelf in de hoofdrol.

anne Vandenweghe

De jongste zus van de Kardashian-Jenner-clan maakt haar solodebuut in de modewereld. Ze lanceerde afgelopen dinsdag haar eigen label, Khy, via Instagram. Daarin prijst ze zelf een lange neplederen trenchcoat aan. Deze is te koop vanaf 1 november, kost 198 dollar (188 euro) en suggereert dat de ster zich met haar merk wil focussen op betaalbare luxe. Op de bijbehorende website staat dezelfde mantel centraal, meer kleren zijn (nog) niet te zien. Fans die updates willen ontvangen, kunnen zich wel aanmelden met hun e-mailadres en telefoonnummer.

LEES OOK:

Khy wordt ontwikkeld door Jens en Emma Grede. De Gredes zijn de favoriete medewerkers van de familie. Ze zitten ook achter Good American, het modemerk van Khloé Kardashian en Skims, de shapewearlijn van Kim Kardashian.

Het is de eerste keer dat Kylie solo gaat met een modelabel, maar niet de eerste keer dat ze het wereldje probeert te veroveren. In 2016 kwam ze samen met haar zus Kendall op de proppen met Kendall + Kylie. Dat laatste merk, in handen van Global Brands Group, kwam een paar jaar geleden in opspraak omdat het weigerde zijn kledingleveranciers te betalen na verliezen ten gevolge van de coronacrisis.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer