Plussize model Ashley Graham gaat strijd aan met Photoshop met nieuwe badmodecollectie
Het bekendste plussize model van het moment, Ashley Graham, heeft haar eigen swimwearcollectie gelanceerd. De lijn lijkt ook een ijzersterk statement te zijn tegen Photoshop en andere retoucheringen, want op alle foto’s is ze te zien in badpak of bikini, en mét heel wat putjes en bultjes op haar billen.
“Authentiek en jezelf zijn is prachtig”, zo schrijft de Amerikaanse schone op Instagram. En dat lijkt meteen ook de boodschap te zijn van haar nieuwe collectie voor Swimsuits for All. Want terwijl de meeste vrouwen hun cellulitis het liefst vakkundig verstoppen, pronkt Ashley Graham net met haar sinaasappelhuid op de campagnefoto’s van het badpakkenmerk.
Het lijkt wel alsof de kiekjes gemaakt zijn door paparazzi, en er zijn geen retoucheringen aan de pas gekomen. Daarom heeft de campagne ook de toepasselijke naam ‘Power of Paparazzi’ gekregen.
“Deze campagne is volledig anders dan alle andere fotoshoots waar ik al aan heb meegewerkt”, reageert Graham nog. “Ik hoop dat deze beelden mensen doen beseffen dat ze zich gelukkig mogen voelen in hun vel en dat ze van elk moment moeten profiteren, maakt niet uit wie er toekijkt.” Amen, sister!
Alle stuks zijn beschikbaar in maatje 36 tot maatje 54, en zijn te koop op de webshop van Swimsuits for All.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
EXCLUSIEF. Julie Vermeire en Laurins Dursin, verliefde (dans)partners: “Julie is een geschenk om mee samen te zijn”
-
PREMIUM
Welke ‘regels’ voor een goede relatie zijn onzin? Relatietherapeuten noemen er 20: “Je flirt er beter op los”
Liefde komt met allerlei regels. En als je je houdt aan deze twintig ‘geboden’, slaagt je relatie. Echt niet, zeggen relatietherapeuten Lotte van Hoorn, Jeroen Stek en Dina Monteiro. Liegen, flirten, vreemdgaan, de sleur níét accepteren en na ontrouw níét uit elkaar gaan: er kan meer in de liefde dan je denkt. “Ik zeg mijn cliënten: ‘Wil je je partner veranderen? Behandel hem dan als een hond.’” -
NINA lanceert Moederdagcollectie met Bel&Bo: dit zijn de favorieten van de mode-experts. “Roze is de nieuwe ‘neutral’”
Vanaf vandaag ligt de nieuwe collectie van NINA en Bel&Bo in de rekken. Verwacht je aan zachte pastelkleuren en romantische silhouetten, mooi op tijd voor warmere dagen en Moederdag. NINA-moderedacteur David Devriendt en drie experts uit de Belgische modeketen tippen hun favoriete stuk: “Die snit is flatterend voor elk figuur.” -
-
PREMIUM
“Degene die gewurgd wordt, wil het”: jeugd loopt warm voor wurgseks, maar hoe gevaarlijk is het?
-
Independer
Autoschade door een onbekende? Dit dien je te ondernemen
Het gebeurt meer dan je denkt: je komt bij je geparkeerde voertuig en ziet dat er een ferme deuk of kras in zit. Maar van de automobilist, e-stepper of fietser die tegen je wagen reed, is geen enkel spoor. Dekt je verzekering die schade? En wat moet je allemaal doen om ‘klacht tegen onbekenden’ in te dienen? Independer.be legt het uit. -
Plussize model Ashley Graham poseert samen met moeder in zwemkledingcampagne
Ashley Graham is één van de meest succesvolle plussize modellen ter wereld en ze was al te zien op talloze covers en in campagnes. Haar laatste wapenfeit is er echter een die haar nauw aan het hart ligt. Voor Swimsuits for All poseert ze samen met haar mama, “de persoon die me geleerd heeft om van mijn lichaam te houden”. -
HLN Shop
Pollen in de lucht: deze toestellen voorkomen gesnotter
-
Het is eindelijk rokjesweer: zo stoom jij je benen klaar. “Dit is hét geheim van Jennifer Lopez”
-
Gouden Giro2
Van Pogacar over Uijtdebroeks tot Piganzoli: de Gouden Giro-ploeg van Michel Wuyts
Zaterdag is het eindelijk zover: dan gaat de Ronde van Italië van start. Onze analist Michel Wuyts kijkt ook nu weer in zijn glazen bol. Ben jij het eens met Wuyts of denk je er helemaal anders over? Bewijs dat je de grootste kenner bent met de Gouden Giro en maak kans op 5.000 euro cash en nog heel wat andere prachtige prijzen dankzij HLN. -
Een wondermooie vrouw, maar is ze echt? Bekend merk belooft nooit met AI te werken voor hun advertenties
Een Belgische vrouw op vijf zou vijf jaren van haar leven inruilen voor een perfect lijf en uiterlijk. Dat blijkt uit een onderzoek van Dove. En het grootste gevaar is nog op komst, waarschuwt het verzorgingsmerk. “Onderscheiden wat echte schoonheid is en wat door AI is gemaakt, zal moeilijker worden.” Het merk onderneemt nu stappen om die evolutie tegen te werken. -
Is het slecht voor je huid als je elke dag make-up draagt? Beautyexpert reageert: “We smeren massaal té veel”
15 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageerpaul droesbeke
Jos Plessers
Robyn Rose
Sandy Dupont
JOHAN Goossens