De Coster
Volledig scherm
© De Coster

Onze F1-watcher hoort opmerkelijke uitspraak van ingenieur: "Van die nieuwe voorvleugel zijn er twee exemplaren. De ene is voor Alonso, de andere voor... Alonso"

Formule 1Onze F1-verslaggever Jo Bossuyt houdt ook in Monaco zijn dagboek bij. Beleef vanop de eerste rij wat er in en rond de paddock gebeurt, maar ook hoe het is met onze landgenoot Stoffel Vandoorne.

26 reacties

  • rudi van dijck

    6 jaar geleden
    ik heb vernomen dat Mclaren plannen heeft, om met een team te starten in de Indy!! nu met Zak Brown daar bij Mclaren acht ik die kans wel groot!! ik zou zeggen hoe sneller hoe liever!! liefst al in 2019. en neem dan die pippo van een Alonso mee!! zo kan de rust bij het F1 team zich herstellen!! want als een piloot het daar al voor het zeggen heeft, dan brengt dat alleen maar spanningen mee.
  • flupke de ster

    6 jaar geleden
    David Rombouts, Het circuit heeft er heel veel mee te maken, korte bochten, lange bochten, lange stukken, warm weer of koud weer, banden en nog vele andere zaken denk ik. Vandoorne is niet aan het laatste seizoen bezig denk ik. mijn gedacht: Alonso vertrekt naar Ferrari of red bull en Norris debuteert bij mc larren naast vandoorne!
  • Jan Lanclus

    6 jaar geleden
    ik vind die artikels altijd leuk om te lezen en ze geven een goed beeld van de atmosfeer die er heerst. Stoffel is een prachtige piloot en zal zijn kunnen in de komende jaren nog wel demonstreren. Hij is trouwens de enige nieuweling van de laatste jaren die er geraakt is puur door zijn prestaties in deandere klassen en niet door het sponsorgeld van zijn familie of één of andere miljardair.
  • Dams Ilse

    6 jaar geleden
    'walter de vuyst' juist het omgekeerde ; bijna alles te maken met renstal en motoren.
  • Walter De Vuyst

    6 jaar geleden
    Renault heeft met tientallen overwinningen in alle formules van de autosport , dus ook in de formule 1 bewezen dat ze tot de top behoren . Ook Alonso heeft dit verwezenlijkt . Vandoorne is een goede rijder maar vooralsnog zijn de verwachtingen te hoog . En dat heeft heus niet te maken met de renstal en de geleverde motoren . Wel met de klasse en talent van de piloot .