Serena Williams lanceert eigen modemerk: "Ik wil dat mensen er goed uitzien, zonder veel te moeten betalen"
Eergisteren maakte Serena Williams haar comeback op het tennisveld in Parijs na de geboorte van haar dochtertje. Een wedstrijd die ze overigens won, al heeft de 36-jarige tennisster nog meer groot nieuws. Ze lanceerde deze week ook een eigen betaalbaar kledingmerk. Origineel genaamd ‘Serena’.
Williams maakte het nieuws zelf bekend op Instagram begin deze week. Haar eerste kledinglijn bestaat uit 12 items, waaronder T-shirts, denim, ondergoed, een jasje en een groene avondjurk. In de zomer breidt ze haar label al uit en komen er nieuwe items bij. Het duurste stuk kost 215 euro en dat is heel bewust gedaan. “Ik wil dat mensen er goed uitzien in mijn stukken, maar daar niet te veel voor hoeven betalen. Het moet toegankelijk blijven,” vertelde ze daar over.
De perfecte jeans
Eén van de belangrijkste items in haar collectie is voor Williams zelf de jeansbroek. “Ik werd er zo moe van om alleen maar in jeansbroeken te passen met stretch in. Het is haast onmogelijk om een broek te vinden met een dikke structuur die zowel dunne als vollere vrouwen past. Die van mij wél en de broek heeft dan ook nog dat klassieke rechte model dat zo populair was in de jaren tachtig,” aldus Williams.
Toen ze achttien was, wou de tennisster het al rustiger aan doen op sportvlak om zich in te schrijven voor een modeopleiding. Naar eigen zeggen werd ze continu afgewezen door de mode-industrie en verdwenen haar plannen steeds last minute richting vuilbak. Ze verloor er de moed echter niet door, maar wou net alleen maar nog harder werken om haar modedromen in vervulling te doen gaan. “Ik leerde wat het betekent om in jezelf te investeren en dat geloof in mezelf heeft me hierbij enorm geholpen.”
De collectie is online te koop, al zijn een deel van de items wel al uitverkocht.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Spaargids.be
Geen huwelijkscontract afgesloten: wat staat je dan te wachten bij een scheiding of overlijden?
-
OPROEP. Ben jij grote fan van Dries Van Noten en wil jij op de foto?
Staat Dries Van Noten voor jou synoniem met stijl? Hangt jouw kast vol met stuks van de ontwerper, of zweer jij bij die ene jas van het merk? Je bent niet alleen: de designer heeft héél wat fans. NINA is op zoek naar Belgische liefhebbers die minstens een aantal stuks van Dries Van Noten verzamelden, en ermee op de foto willen. -
Steeds meer Vlamingen helen gebroken hart met een ‘divorce ring’: “Ik heb ook goede herinneringen aan de scheiding”
Terwijl we vroeger na een mislukt huwelijk onze trouwring diep en duister opborgen, blijven we er nu vaker mee pronken. Dat merken Vlaamse juweliers. Mensen die hun trouwring bij hen tot een nieuw design laten herwerken, zien het als een deeltje van hun leven dat ze willen blijven koesteren: “Sommigen beginnen te huilen.” -
-
Meer smeren nu, minder rimpels later? Dermatoloog geeft advies: “Schakel vanaf je 30ste een versnelling hoger”
-
HLN Shop
Is een automatische elektrische fiets interessant voor jou?
Mooi lenteweer nodigt uit om op je fiets te springen. Wie daarbij niet na een paar straten al in het zweet wil staan, gaat voor het gemak van een elektrisch exemplaar. Die worden bovendien steeds beter en het assortiment almaar breder. Zo kan je vandaag ook kiezen voor een automatische e-bike. Hoe werkt dit en voor wie is het een goed idee? HLN Shop houdt de voor- en nadelen tegen het licht. -
Dure juwelen voor kinderen zitten in de lift. “Ik gaf ooit een gouden armband van 500 euro”
Een armbandje van 500 euro of een ketting met edelsteen van 1.300 euro voor je kroost? Gouden kinderjuwelen zijn hip, maar hebben al snel een hoger prijskaartje dan hun tegenhangers uit zilver, koper of plastic. Volgens experts is goud geen overbodige luxe voor je kind of tiener, wél een investering. “Trendy mama’s geven al graag veel uit aan kinderkledij, dus waarom geen duur juweel?” -
‘Scalp picking’ is het nieuwe ‘pimple popping’. Is dat wel een goed idee? “Mensen met psoriasis: opgelet”
-
PREMIUM
Aldi verkoopt opnieuw 11 keer goedkopere Dyson Airwrap: wij testten hem. “Grote verbazing dat ze dít konden kopiëren”
-
Livios
Vermenigvuldig je energie zónder er extra voor te moeten betalen: met dit toestel kan het
Een warmtepompboiler is een duurzaam alternatief voor een elektrische boiler. Je verbruikt er drie tot vier keer minder energie mee. Ook op ecologisch vlak ben je ermee gebaat: hij stoot tot de helft minder CO2 uit dan een elektrische boiler. Bouwsite Livios legt alles uit over de werking, prijs, premies en terugverdientijd. -
PREMIUM
Hoe gevaarlijk zijn strakke ‘waist trainers’ die je een zandloperfiguur à la Kim Kardashian beloven?
De wespentaille is terug. Kim Kardashian droeg een korset naar het Met Gala, maar kon amper de trap op door hoe strak het zat. Op sociale media boomt de populariteit van ‘waist trainers’ die je een permanent zandloperfiguur beloven én waardoor je zelfs zou afvallen. Ook Kim is fan. Maar maken de nieuwe korsetten hun belofte ook waar en hoe gezond is dat? “Als je lichaam lang genoeg een onnatuurlijke houding aanneemt, zal het zich aanpassen.” -
Kunnen wellnessparfums als ‘More Sex’ en ‘Joyphoria’ hun beloftes waarmaken? “Geuren hebben effect op hoe we ons voelen”
5 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageerwilly zachel
Annabelle Ampe
Ilse van Caeyzeele
Peter Buyck
Anoniem