H&M werkt samen met Nederlands lingeriemerk Love Stories
De Zweedse modeketen H&M gaat een capsulecollectie uitbrengen met lingeriemerk Love Stories, dat schrijft de toonaangevende modewebsite Women’s Wear Daily. De lijn zal onder andere hippe bralette-beha’s, pyjama’s, kimono’s en jurkjes bevatten en ligt in de winkels op 9 augustus.
Het jonge lingeriemerk Love Stories staat gekend om hun delicate, maar supervrouwelijke soft bras die je naar hartelust kan mixen en matchen met de al even fijne slipjes. Zo creëer je zelf - en niet het merk - de perfect mismatch waar jij je in thuis voelt.
Denk bij LoveStories vooral niet aan traditionele lingerie in ondergoedstoffen en -kleuren. Prints, modekleuren en verrassende materialen en details zijn namelijk het handelsmerk van dit merk. “Underwear becomes outerwear” is het motto van Love Stories, want een mooie beha kan je gerust laten zien onder een doorschijnende top, vindt oprichtster Marloes Hoedeman.
In thuisland Nederland (en in de rest van de wereld) is het merk al langer een groots succesverhaal, en ook in België doet het label het goed met twee eigen winkels in Antwerpen en Gent. Dat viel ook H&M op, want zoals hierboven gezegd gaan de twee partijen dus samen een collectie uitbrengen. Hoedemand zelf ziet de samenwerking als een ideale manier om haar naamsbekendheid te vergroten, vertelt ze in een interview met Vogue. Ze verklapt ook al dat de collectie zal bestaan uit twintig items en dat ze speciaal voor de keten een unieke print en verschillende motiefjes ontwierp.
De collectie is vanaf 9 augustus online en in de winkels van H&M te koop.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Steeds meer Vlamingen helen gebroken hart met een ‘divorce ring’: “Ik heb ook goede herinneringen aan de scheiding”
-
HLN Shop
Pollen in de lucht: deze toestellen voorkomen gesnotter
Ben je een hooikoortslijder? Dan kan je heel wat doen om klachten te voorkomen en verminderen: van vaker stofzuigen en een zonnebril dragen tot pillen slikken. Onder de efficiëntste wapens in de strijd bevinden zich ook luchtreinigers. HLN Shop focust op twee toestellen. -
Dure juwelen voor kinderen zitten in de lift. “Ik gaf ooit een gouden armband van 500 euro”
Een armbandje van 500 euro of een ketting met edelsteen van 1.300 euro voor je kroost? Gouden kinderjuwelen zijn hip, maar hebben al snel een hoger prijskaartje dan hun tegenhangers uit zilver, koper of plastic. Volgens experts is goud geen overbodige luxe voor je kind of tiener, wél een investering. “Trendy mama’s geven al graag veel uit aan kinderkledij, dus waarom geen duur juweel?” -
-
Amper 7 euro en prachtig bij mensen met deze kleur ogen: burgundy mascara is nu superpopulair
-
20 jaar geleden een hype, dus wellicht droeg je ze ook. En nu lijken deze schoenen terug te komen
Herken je ze nog, de Puma’s die zo’n vijfentwintig jaar geleden giga populair waren? Ze waren gemaakt voor Formule 1-piloten, maar al snel wilde iedereen ze. Vandaag lijken ze terug: stijlicoon en topmodel Emily Ratajkowksi zweert weer bij de sneakers van het Duitse merk, en ook op sociale media verschijnen de eerste video’s. Binnenkort ook bij de trendgevoelige Vlaming? -
Independer
Autoschade door een onbekende? Dit dien je te ondernemen
Het gebeurt meer dan je denkt: je komt bij je geparkeerde voertuig en ziet dat er een ferme deuk of kras in zit. Maar van de automobilist, e-stepper of fietser die tegen je wagen reed, is geen enkel spoor. Dekt je verzekering die schade? En wat moet je allemaal doen om ‘klacht tegen onbekenden’ in te dienen? Independer.be legt het uit. -
Kleine bubbeltjes en roodheid rond je mond of ogen? Dan heb je hetzelfde kwaaltje als Hailey Bieber. Zij en dermatoloog geven tips
-
PREMIUM
Onze redactrice betaalt 277,50 euro bij de bekendste BV-kapper. Wat krijgt ze daarvoor? “Is hij attent of is dit marketing?”
-
Gouden Giro1
Van Pogacar over Uijtdebroeks tot Piganzoli: de Gouden Giro-ploeg van Michel Wuyts
Zaterdag is het eindelijk zover: dan gaat de Ronde van Italië van start. Onze analist Michel Wuyts kijkt ook nu weer in zijn glazen bol. Ben jij het eens met Wuyts of denk je er helemaal anders over? Bewijs dat je de grootste kenner bent met de Gouden Giro en maak kans op 5.000 euro cash en nog heel wat andere prachtige prijzen dankzij HLN. -
Een mode-icoon op 102-jarige leeftijd, doet iemand het Iris Apfel ooit nog na? Zo zag haar extreme garderobe eruit
Interieurontwerpster. Modeontwerpster. Model. Stijlicoon. De Amerikaanse Iris Apfel (102) was veel dingen tijdens haar lange leven. Dit weekend overleed ze. Mode-expert David Devriendt beschrijft hoe de flamboyante dame zelfs met grijze haren en rimpels une grande dame bleef in de wereld van de fashionista’s en influencers. “Dankzij haar is mode vandaag een pak diverser.” -
PREMIUM2
De ‘truttige’ ballerina is terug, en daarmee ook de voetklachten: “Schoen scoort 0 op 3”
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer