Lingeriemerk gebruikt modellen in alle maten en kleuren
Het Nieuw-Zeelandse lingeriemerk Lonely Label geeft 'body shamers' lik op stuk. Met een nieuwe campagne met vooral pure en eerlijke foto's speelt ze heel mooi in op de 'body positivity' die steeds meer een hype aan het worden is.
Voor het lingeriemerk Lonely Label geen afgetrainde modellen of perfecte billen en borsten. Ook geen uitdagende poses en duckfaces. De nieuwste campagne gebruikt gewone vrouwen met verschillende maten, leeftijden en huidskleuren als model. Met heel zacht licht worden de vrouwen geportretteerd zoals ze echt zijn. Geen photoshop, maar een krachtige focus op body positivity. Zeker omdat het merk het niet nog eens extra in de verf zet dat ze 'gewone' vrouwen in haar campagne gebruikt.
Het lingeriemerk maakt al langer lingerie voor vrouwen die 'ondergoed dragen als liefdesbrief aan zichzelf'. Lingerie dus die vrouwen ook gewoon wel eens willen kopen en dragen omdat ze het mooi vinden, voor zichzelf.
Het merk pakte eerder ook al uit met het Lonely Girls Project waarvoor Lena Dunham en Jemima Kirke poseerden, onbewerkt en heel natuurlijk.