“Nederlandse consumentenorganisatie bezorgd over TravelBird”

Tientallen vakantiegangers die een reis hebben geboekt bij TravelBird komen hun hotel niet in, omdat de Amsterdamse reisorganisatie, die ook in België actief is, niet heeft betaald. Dat constateert de Nederlandse Consumentenbond volgens de Nederlandse krant Het Parool.

Bij de bond kwamen veel klachten binnen van verontwaardigde reizigers. Een aantal hotels besloot hun gasten toch binnen te laten en zelf contact op te nemen met TravelBird over de uitgebleven betaling. In de meeste gevallen moesten reizigers zelf het geldbedrag overmaken voordat ze hun hotelkamer mochten betrekken.

TravelBird liet volgens Het Parool weten dat ze inderdaad een betalingsvertraging hebben, maar dat de problemen eind deze maand nog worden opgelost. Maar de Nederlandse Consumentenbond is er niet gerust op. “De klantenservice is moeilijk bereikbaar. Wie van plan is een vakantie te boeken bij TravelBird, weet dat ze momenteel in zwaar weer zitten. Er zijn genoeg alternatieven”, aldus de belangenorganisatie in de krant.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER