Baert Marc
Volledig scherm
© Baert Marc

Bpost verwerkte 60 procent meer pakjes op ‘Cyber Monday’, achterstand door staking nog niet weggewerkt

De kortingdagen Black Friday en Cyber Monday hebben consumenten massaal aangezet tot internetaankopen. Dat blijkt ook uit cijfers van bpost, marktleider voor pakjesbezorging in ons land.

16 reacties

  • Yvan Lissens

    5 jaar geleden
    Tatiana Mortier: Bpost gaat uw pakje echt niet in China ophalen. Als je een bestelling in die regio plaatst dan kan de levering tot drie maanden duren.
  • Yvan Lissens

    5 jaar geleden
    Een (1) bedrijf dat nog in de middeleeuwen leeft...Bpost. Ongelooflijk hoe een bedrijf van deze omvang niet voorbereid was op de toekomst. Ondertussen stijgt de kost wel weer voor een ondermaatse dienstverlening, schandalig.
  • Tatiana Mortier

    5 jaar geleden
    Wij zitten met 3 gezinnen te wachten op 24 pakketten sommige zijn al 6 weken geleden verzonden vanuit china. Maar bij bpost bel je en ze zeggen dat het nog altijd op de vlieger zit. Dikke zever. Neen ligt in al die containers in brussel vast en ze weten zelf nie meer hoe ze het gaan oplossen. Ik leg klacht neer tegen bpost.
  • Hilde

    5 jaar geleden
    Ik bestel niet meer bij een bedrijf dat met bpost werkt.
  • cecil atherton

    5 jaar geleden
    De luieriken.