Volledig scherm

“Hier wil ik gerust 400 euro voor betalen”: goedkoop schoenenmerk neemt influencers heerlijk beet

BizarHonderden euro’s afdokken voor een paar goedkope schoenen, wie doet dat nu? Hippe influencers, zo blijkt...

46 reacties

  • Bart Boenen

    5 jaar geleden
    Je kan zo een schoen duur doen aanvoelen maar na enkele weken zijn ze kapot.
  • Gerard Braeckmans

    5 jaar geleden
    Hier maakt men zelfs in een reclame wijs dat een auto kan vliegen!
  • wesley netnem

    5 jaar geleden
    influencers is een ander woordt voor parasieten !
  • Geert Vaelen

    5 jaar geleden
    Tja, de waarde zit hem in het feit hoe je de domme massa kan wijsmaken dat iets duurder is dan het feitelijk is. En degene die er dan dat geld ook voor over heeft. Je zal altijd wel iemand vinden die een fortuin over heeft voor een prul. Zoals een oude, verroeste draaitrap van amper 2,5m hoog die van de Eifeltoren kwam, daar geven ze 170.000 euro voor of zoiets in die aard terwijl het materiaal amper iets waard is op zich.
  • Rick Roll

    5 jaar geleden
    Ik huiver van mensen die zich influencers noemen of tot deze groep behoren. Bewijst nog maals dat ze eigelijk geen bal verstand hebben van de producten die ze representeren.