Pamela Anderson poseert voor de nieuwste campagne van Brits lingeriemerk Coco de Mer.
Volledig scherm
Pamela Anderson poseert voor de nieuwste campagne van Brits lingeriemerk Coco de Mer. © Photo News

Pamela Anderson (50) heeft de teletijdmachine ontdekt

Pamela Anderson doet weer waar ze goed in is: de wereld aan het stotteren brengen. De 50-jarige Baywatch-ster trakteert haar fans op enkele gloednieuwe kiekjes in lingerie en katapulteert hen zo terug naar de hoogdagen van haar bestaan. 

5 reacties

  • Marlies Schoefs

    6 jaar geleden
    Goed aan verbouwd
  • Regis Desmet

    6 jaar geleden
    Het is t velen niet gegeven maar vergeet niet dat wíj ook zo een tijdloze schoonheid hebben ! Veronique Decock
  • van loo kris

    6 jaar geleden
    She stil got it
  • Peter Buyck

    6 jaar geleden
    Wat een wereld van verschil tussen de fotoshoot (anorexia lijkt het) en de presentatie als catwoman.
  • Melina De Baerdemaeker

    6 jaar geleden
    Photoshop maakt het toch