Quick-Step Floors gaat in zee met Maes

door
Belga
Leestijd 2 min.

Maes 0.0% zal vanaf januari 2019 op de shirts van Quick-Step Floors prijken. De bierbrouwer wordt met zijn alcoholvrije variant de officiële partner van het Quick-Step Floors team. "Dit is een nieuwe sponsor die perfect bij ons team past", meent grote baas Patrick Lefevere. "Ik ben zeer blij dat ik deze nieuwe sponsor kan aankondigen. Ten eerste is het logo blauw en wij houden van blauw", lachte Lefevere maandag bij de persvoorstelling in Carcassone, op de tweede rustdag van de Tour. "Ten tweede gaat het om jonge mensen die een bier maken met een zekere verantwoordelijkheidszin. Maes 0.0% is een perfecte match met onze ploeg. Geen ander merk kan de boodschap van kameraadschap beter uitdragen dan het "merk van de maten". Het zal zeker interessant zijn om samen te werken en ons platform in te zetten om het verhaal van het team en het merk op een creatieve manier te vertellen. Ik hoop dat we met deze nieuwe samenwerking onze fans kunnen aanzetten om ook wat vaker voor alcoholvrij bier te kiezen: niet alleen veel gezonder, maar je moet ook niet stoppen met drinken als je nog moet rijden."

"Bij geen enkele wielerploeg is dat groepsgevoel zo sterk als bij het Quick-Step Floors Cycling Team", stelt Jan Bosselaers, marketing directeur van Maes. "Wij hebben geen seconde getwijfeld om met dit unieke team in zee te gaan. Het Quick-Step Floors Cycling Team is één van de grootste en beste wielerploegen ter wereld. Het was meteen duidelijk dat we bij Maes en het Quick-Step Floors Cycling Team dezelfde waarden delen. Dit is geen engagement voor één jaar, maar een partnership voor meerdere jaren."

Het logo van Maes 0.0% zal vanaf 2019 zichtbaar zijn op de rug van de wielertruitjes van Het Quick-Step Floors Cycling Team.

Bron: Belga