Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft zijn kwartaalcijfers voor de Vlaamse radiozenders weer bekendgemaakt. Radio 2 blijft in de eerste drie maanden van het jaar nog steeds de grootste zender. Maar opvallend is vooral de tuimeling die Studio Brussel maakt. Eind vorig jaar was de jongerenzender van de VRT nog de derde grootste zender. Nu is die pas op plaats zes terug te vinden, op de voet gevolgd door Nostalgie [naar artikel]
Met een marktaandeel van 28,4 procent is Radio 2 nog altijd de grootste radiozender van Vlaanderen. De VRT-zender verliest wel marktaandeel. Q-Music blijft de op een na grootste zender met 13,8 procent marktaandeel bij het brede publiek. Dat heeft het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) bekendgemaakt. Met 28,4 procent marktaandeel blijft de populaire […] Het bericht Radio 2 blijft grootste radiozender van Vlaanderen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Studio Brussel had vorig najaar een marktaandeel van 12,5 procent. De zender dankt zijn recordscore aan Music for Life. [naar artikel]
Radio 2 blijft de populairste radiozender van Vlaanderen. Dat blijkt uit nieuwe CIM-luistercijfers voor de periode maart-juni 2021. De commerciële zender Q-Music staat steviger op de tweede plaats. [naar artikel]
Radio 2 blijft de populairste radiozender van Vlaanderen. Dat blijkt uit nieuwe CIM-luistercijfers voor de periode maart-juni 2021. De commerciële zender Q-Music staat stevig op de tweede plaats. [naar artikel]
Studio Brussel heeft zijn marktaandeel in de periode van maart tot juni zien stijgen tot 11,5 procent bij het brede publiek, maar moet wel Qmusic voor zich dulden, dat zelf klom tot 11,8 procent. Radio 2 blijft de grootste zender, al zag die zijn marktaandeel dalen tot 29,8 procent. Dat blijkt uit de jongste golf luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). [naar artikel]
Studio Brussel heeft zijn marktaandeel in de periode van maart tot juni zien stijgen tot 11,5 procent bij het brede publiek (plus 12), maar moet wel Qmusic voor zich dulden, dat zelf klom tot 11,8 procent. Radio 2 blijft de grootste zender, al zag die zijn marktaandeel dalen tot 29,8 procent. Dat blijkt uit de jongste golf luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). [naar artikel]
Radio 2 blijft de grootste radiozender, Qmusic behaalt zilver. Studio Brussel maakt een opmerkelijke groei met een gestegen marktaandeel van 11,5... [naar artikel]
Met een marktaandeel van 30,39 procent is Radio 2 de best beluisterde zender in het Vlaamse radiolandschap. Dat blijkt vandaag uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over Media (CIM), die via een nieuwe methodologie gemeten werden. De luistercijfers hebben betrekking op de periode van januari tot en met april 2018. Qmusic was […] Het bericht Radio 2 ook met nieuwe methodologie best beluisterde zender verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Met 31,3 procent haalt Radio 2 het hoogste marktaandeel voor de zender in vier jaar en blijft de zender de grootste in Vlaanderen. Dat blijkt uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). [naar artikel]
Radio 2 blijft met een marktaandeel van bijna 30 pct en dagelijks meer dan 1,3 miljoen luisteraars de grootste radiozender van Vlaanderen. Dat blijkt uit de jongste golf luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). Qmusic is de tweede grootste met een marktaandeel dat in de periode mei-augustus steeg van 11,8 pct naar 13,4 pct. [naar artikel]
Van zondag 18 december tot en met zaterdag 24 december is er op Studio Brussel opnieuw Music For Life, non-stop radio voor het goede doel vanuit De Schorre in Boom. [naar artikel]
17:49 Volgens de recentste CIM-cijfers blijft Radio 2 met een marktaandeel van 31 procent de grootste radiozender van Vlaanderen. Studio Brussel en Qmusic vervolledigen de top drie. [naar artikel]
Sofie Lemaire (Radio 1), Anja Daems (Radio 2) en Dorianne Aussems (MNM) presenteren op 24 december mee "De Warmste Radio". Op de laatste dag van "De Warmste Week" krijgen Music for Life-presentatoren Eva De Roo, Michèle Cuvelier en Otto-Jan Ham dus opnieuw versterking van hun radiocollega's van de andere zenders. De uitzending "De Warmste Radio" is dan de hele dag te horen op Studio Brussel, MNM, Radio 1 en Radio 2. [naar artikel]
De laatste dag van De Warmste Week bestaat uit een gezamenlijk radioprogramma van Studio Brussel, Radio 1, Radio 2 en MNM. Presentatoren van de verschillende zenders verschijnen samen voor de microfoon in Boom. [naar artikel]
Kleine revolutie in radiolandschap. Voor het eerst in ruim twee jaar tijd springt Qmusic over Studio Brussel en wordt zo de tweede grootste Vlaamse... [naar artikel]
Meer dan 1,3 miljoen Vlamingen luisteren dagelijks naar Radio 2. Met een marktaandeel van 29,88 procent blijft Radio 2 zo de grootste zender van Vlaanderen. [naar artikel]
Niet Studio Brussel maar Qmusic is de grootste zender. Na Radio 2 natuurlijk, dat standvastig op kopt loopt. Dat is de grootste nieuwigheid in radioland, dat voor het eerst een nieuwe methode gebruikt om de luistercijfers te meten. [naar artikel]
De komende editie van Music For Life wordt gepresenteerd door Eva De Roo, Joris Brys en Fien Germijns. Dat heeft radiozender Studio Brussel -bekendgemaakt. Het drietal zal tussen 18 en 24 december non-stop radio maken tijdens De Warmste Week in Kortrijk. Er zijn dagelijks ook verschillende optredens voor het goede doel. [naar artikel]
Vincent Byloo, die nu samen met Eva De Roo de vooravond van Studio Brussel voor zijn rekening neemt, heeft vanaf september geen plaats meer in het zendschema van de zender. Hij houdt de eer aan zichzelf en verdwijnt per direct van de radio. [naar artikel]
Radio 2 blijft de grootste Vlaamse radiozender. Het populaire VRT-merk haalt 28,6 procent marktaandeel. JOE zet een recordresultaat neer: de [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.