BrusselHet is pover gesteld met de klantentevredenheid bij bpost. Zes op de tien Vlamingen hebben vorig jaar problemen ondervonden bij de ontvangst of verzending van brieven, [naar artikel]
Het is barslecht gesteld met de klantentevredenheid over Bpost. Zes op de tien Vlamingen ondervond vorig jaar problemen bij de ontvangst of verzending van brieven: werden ze niet verkeerd gebust, dan gingen ze verloren. Ook bij de bezorging van pakjes scoort Bpost minder goed dan zijn concurrenten, blijkt uit een enquête van Test Aankoop. Bpost herkent zich niet in die resultaten. [naar artikel]
22:30 Door problemen met de app en de website ondervonden de klanten van Argenta twee dagen op rij problemen om betalingen te doen. [naar artikel]
Tien dagen na de integratie van Bpost Bank in BNP Paribas Fortis blijven de problemen aanslepen. “We krijgen nog steeds nieuwe klachten binnen”, klinkt het bij TestAankoop. Maar volgens BNP Paribas Fortis neemt het aantal vragen af. [naar artikel]
01:04 Bpost kampt met problemen bij het vorig jaar overgenomen Amerikaanse Radial. De forse daling van de brievenpost zal dit jaar een impact hebben op de brutobedrijfswinst. [naar artikel]
11:03 De integratie van Bpost Bank in BNP Paribas Fortis, die sinds maandag een feit is, verloopt niet zonder problemen. Zowel Bpost en BNP Paribas Fortis als de consumentenorganisatie Testaankoop ontvingen... [naar artikel]
Klanten van bpost bank die geld afhalen aan de automaat, moeten daar voortaan voor betalen. Zelfs als dat gebeurt aan een bankautomaat van Bpost... [naar artikel]
Woensdag start een vijfdaagse staking bij bpost. “Als de directie niet met concrete oplossingen komt om het personeelstekort en de andere problemen aan te pakken, gaan we tien dagen op rij staken”, zegt Jean-Pierre Nyns van de socialistische vakbond ACOD. [naar artikel]
Bij bpost is het absenteïsme vorig jaar opvallend gestegen, zo blijkt uit het jaarverslag van het postbedrijf. Volgens bpost is de stijging een... [naar artikel]
De ombudsman Telecommunicatie verwerkte vorig jaar het hoogste aantal klachten in bijna tien jaar. De uitschieter? Telenet. Ruim een jaar lang kreeg de telecomoperator zijn IT-problemen maar niet onder controle. Maar hoe zit de situatie nu? HLN-consumentenexperte Safia Yachou zoekt het uit. [naar artikel]
Minister van Consumentenzaken Kris Peeters (CD&V) neemt het niet dat Bpost bank haar klanten vanaf 18 maart 50 eurocent wil laten betalen voor een geldafhaling aan de automaten van Bpost. Volgens Peeters schendt Bpost bank zo het herenakkoord uit 2004, dat bepaalt dat klanten recht hebben op 24 gratis afhalingen per jaar aan automaten van hun eigen bankinstelling. [naar artikel]
Het postbedrijf Bpost moet 600.000 euro investeren om de kwaliteit van zijn service te verbeteren. Dat heeft het Belgische Instituut voor Posterijen en Telecom (BIPT) beslist. Reden voor de maatregel is de laattijdige bestelling van de brievenpost. De regulator merkt op dat vorig jaar 8,7 procent van de brieven meer dan één dag onderweg was. […] The post Bpost heeft doelstellingen vorig jaar niet gehaald appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Klanten van Proximus ondervonden vanavond grote problemen door een algemene storing bij hun provider. Zowel televisie, internet- als... [naar artikel]
Door een probleem met de koeling van de servers was er vrijdagvoormiddag een tijdlang een algemene storing bij Telenet. Zo bevestigt woordvoerster Isabelle Geeraerts. Klanten ondervonden problemen met hun digitale televisie en hun webmail, maar ondertussen zijn de problemen opnieuw van de baan. [naar artikel]
Bpost verwacht dit jaar minder bedrijfswinst te maken dan vorig jaar. Dat blijkt uit prognoses die het bedrijf gegeven heeft bij de publicatie van zijn jaarresultaten. Die waren iets beter dan door analisten verwacht. [naar artikel]
Vlamingen slagen minder vaak dan Walen in de toelatingstest van aspirant politieagent. Dat schrijven Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen op basis van de cijfers van 2020. Vooral de psychologische tests doen de Vlamingen de das om. [naar artikel]
In heel Vlaanderen kunnen Telenet-klanten afgelopen nacht problemen ondervonden hebben tijdens het tv-kijken. Ook in bedrijven was hinder [naar artikel]
920 klanten werden vorig jaar afgesloten van de watertoevoer. Dat zijn er beduidend minder dan in 2017. Het aantal afbetalingsplannen voor mensen die hun drinkwaterfactuur niet kunnen betalen, is echter bijna verdubbeld. [naar artikel]
Klanten van Proximus ondervonden problemen met televisie. 'De oorzaak lag bij een elektriciteitspanne in een datacenter', zegt woordvoerder van Proximus Jan Margot. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.