Wat 2,5 jaar geleden begon met een paar T-shirts te verkopen aan vrienden, is nu uitgegroeid tot een wereldwijd merk dat wordt gedragen door onder andere supermodel Gigi Hadid of rapper Tyga. Het Antwerpse label Suspicious verovert daarmee het buitenland, zelfs tot in Japan. [naar artikel]
In de Antwerp City Shop in Het Steen presenteerden Sporting A en Antwerps modemerk Kleir, bekend van de T-shirts en truien met Antwerpse uitspraken, dinsdagvoormiddag hun allereerste sportkledinglijn. Mathias Vertessen (31) en Nick Daelemans (30), de twee paljassen achter het label, schudden opnieuw een opvallende uitdrukking uit hun mouw: Allesgeve. [naar artikel]
Het Italiaanse modemerk Prada is (opnieuw) het populairste modemerk ter wereld, zo blijkt uit de driemaandelijkse ranking van luxemodesite Lyst. Daarmee springt het over zustermerk Miu Miu. Dat moet zich tevredenstellen met een tweede plek. [naar artikel]
Paljas, juffra toertjes, doediskalm, alégast, oekandana. De T-shirts en truien met Antwerpse uitspraken van modemerk KLEIR prijken intussen op de borst van ongeveer tienduizend Antwerpenaars. Naar aanleiding van de borstkankermaand oktober lanceert KLEIR een gelimiteerde collectie met het opschrift KDACHTETNI, met de nadruk op ‘tet’. De volledige opbrengst gaat naar het VUB Yamina Krossa Fonds. “Borstkanker is een ernstig onderwerp. Met deze ludieke actie hopen we zo veel mogelijk mensen aan te spreken”, zegt Yamina Krossa. [naar artikel]
‘Nen boot? Zegt mor schip.’ Het Havenbedrijf Antwerpen en kledingmerk KLEIR hebben samen een reeks T-shirts en truien met ‘maritieme’ slogans gelanceerd. “Voor iedereen met een hart voor de haven én het Antwerps dialect.” [naar artikel]
Het Belgisch modemerk HNST - ‘de properste jeans ter wereld’ - heeft bijna een miljoen euro vers kapitaal opgehaald om de internationale markt te veroveren. Onder meer Anne Chapelle - zakenvrouw achter het modemerk Ann Demeulemeester - en Wouter Torfs van het gelijknamig schoenenmerk pompten geld in de duurzame start-up. En dat werpt meteen zijn vruchten af, want de eerste bestellingen uit Japan stromen binnen. CEO Lander Desmedt (31) vertelt hoe HNST de meest duurzame jeans ter wereld heeft ontwikkeld en in gesprek is met onder meer de Verenigde Staten. [naar artikel]
Voor een etentje op – letterlijk – hoog niveau moet u in het Japanse Osaka zijn, waar het Franse modemerk Louis Vuitton haar eerste café en restaurant opent. Het wereldwijd gerespecteerde modemerk Louis Vuitton had al langer plannen om zich in de horecasector te gooien, die nu ook concreet zijn. In Japan openen ‘Le Café […] The post In beeld: Louis Vuitton opent café en restaurant in Japan appeared first on Business AM. [naar artikel]
Het Belgisch modemerk HNST - ‘de properste jeans ter wereld’ - heeft bijna een miljoen euro vers kapitaal opgehaald om de internationale markt te veroveren. Onder meer Anne Chapelle - zakenvrouw achter het modemerk Ann Demeulemeester - en Wouter Torfs van het gelijknamig schoenenmerk pompten geld in de duurzame start-up. En dat werpt meteen zijn vruchten af, want de eerste bestellingen uit Japan stromen binnen. CEO Lander Desmedt (31) vertelt hoe HNST de meest duurzame jeans ter wereld heeft ontwikkeld en in gesprek is met onder meer de Verenigde Staten. [naar artikel]
Het Italiaanse luxelabel Gucci was een tijdje het populairste modemerk ter wereld, maar die periode is nu voorbij. Het merk wordt van de troon gestoten door het Franse Balenciaga. [naar artikel]
Eigenlijk zochten ze gewoon een nieuw project omdat ze zonder werk zaten. Maar het spelletje dat de Gentse vrienden Dries De Geyter en Dennis Lippens (allebei 29) toen bedachten, verovert de wereld. Binnenkort ligt hun party game ‘Deer Lord’ in de schappen van giganten als het Amerikaanse Walmart en Target. [naar artikel]
Een 36-jarige vrouw uit Australië verovert momenteel de wereld als erotisch model met een maatje meer, nadat ze uitgedaagd werd door vrienden om een naaktfoto op internet te zwieren. De zelfverzekerde vrouw strijkt nu niet alleen een mooie wedde op, ze wil haar bekendheid gebruiken om te bewijzen dat échte schoonheid door zelfvertrouwen komt. [naar artikel]
Het Antwerpse bedrijf Loop Earplugs verovert de wereld met haar stijlvolle oordopjes, maar eenvoudig was dat niet: door het stilvallen van het uitgaansleven bijna twee jaar geleden kelderde de vraag naar hun product. De bedrijfsleiders van Loop breidden hun assortiment daarom uit naar oordopjes waar ook mee gewerkt, gesport of geslapen kan worden en die sloegen aan. Het bedrijf kon vorig jaar reken op een omzet van 12 miljoen euro. [naar artikel]
De mode-industrie is de op één na meest vervuilende en dat baart zorgen. Want de kledingproductie is de afgelopen vijftien jaar verdubbeld en... [naar artikel]
Het begon als verrassing voor haar verjaardag. Haar vrienden wilden Victoria Storme (29) uit Gent een hart onder de riem steken na een jaar waarin ze een tumor in haar borst ontdekte én waarvan ze ook herstelde. ‘Victory’ staat daarom onder haar beeltenis op de T-shirts die haar vrienden voor haar ontwierpen. Dat was zo’n succes dat de shirts binnenkort ook aan het grote publiek worden verkocht. “Ik besef niet hoe zwaar het is geweest, maar dat hoeft niet. Ik onthoud vooral mijn luxe aan vrienden.” [naar artikel]
Supermarktketen Lidl is gestart met een eigen kledinglijn. Het gaat om t-shirts, slippers, kousen en sneakers in de bekende geel-blauw-rode kleuren... [naar artikel]
Supermarktketen Lidl is gestart met een eigen kledinglijn. Het gaat om t-shirts, slippers, kousen en sneakers in de bekende geel-blauw-rode kleuren... [naar artikel]
Kevin De Bruyne (30) kreeg tegen rode lantaarn Norwich rust bij Manchester City, dat won met 0-4. King Kev moest zich sparen voor de Champions League-match van dinsdag tegen het Portugese Sporting. [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft al jaar en dag een krokodil als mascotte, maar daar komt verandering in. Tien van de meest bedreigde diersoorten krijgen tijdelijk een plaatsje op een nieuwe collectie T-shirts. Lacoste gaat een samenwerking aan met de International Union for Conservation of Nature (IUCN). De campagne “Save our species” zal tien bedreigde […] [naar artikel]
Voor de lente/zomer van 2017 lanceert het hippe Franse modemerk A.P.C. een capsulecollectie sweaters en T-shirts die geproduceerd zijn in de [naar artikel]
Mooi nieuws van Eén: nadat heel Vlaanderen zwichtte voor het gedurfde format van 'Taboe', verovert de reeks momenteel ook de rest van wereld. Deze... [naar artikel]
Fielddrive is een jong technologisch bedrijf uit Blaasveld (Willebroek) dat boomt als geen ander en de prijzen aan elkaar rijgt. Het is een van de beste bedrijven ter wereld dat zorgt voor de toegangscontroles op grote evenementen. Of hoe een eenmansbedrijf vanuit Blaasveld stilaan de wereld verovert. [naar artikel]
08:08 Japan verovert op én naast het veld de harten op het WK in Qatar. Terwijl de supporters hun afval opruimden na de klinkende zege tegen Duitsland, deden de spelers hetzelfde in hun kleedkamer. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.