De solidariteitsactie CAP 48 van de Franstalige openbare omroep RTBF heeft dit jaar ruim 6 miljoen euro opgebracht. Dat is zondag op de slotavond van de actie bekendgemaakt. Vorig jaar bracht de actie 5,8 miljoen euro op. De opbrengst gaat naar initiatieven voor mensen met een handicap, jongeren in moeilijkheden en kinderen die in armoede […] Het bericht Solidariteitsactie RTBF levert recordbedrag van 6 miljoen euro op verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
CAP48, de solidariteitsactie van de RTBF, is zondagavond afgesloten met een recordbedrag van 5.552.026 euro, waarmee het record van 2015 [naar artikel]
CAP48, de solidariteitsactie van de RTBF, is zondagavond afgesloten met een recordbedrag van 5.552.026 euro, waarmee het record van 2015 overtroffen werd. [naar artikel]
De Franstalige solidariteitsactie CAP48 heeft een recordbedrag van ruim 6,7 miljoen euro opgeleverd. Dat is zondagavond bekendgemaakt tijdens de slotuitzending op de openbare omroep RTBF. De opbrengst gaat naar mensen met een beperking en jongeren in moeilijkheden. [naar artikel]
CAP48, een jaarlijkse solidariteitsactie van de Franstalige openbare omroep RTBF, heeft meer dan 7,7 miljoen euro opgeleverd, goed voor een nieuw record. Dat werd zondagavond bekendgemaakt tijdens de slotshow. De campagne stond dit jaar in het teken van autisme. [naar artikel]
CAP48, een jaarlijkse solidariteitsactie van de Franstalige openbare omroep RTBF, heeft meer dan 8,2 miljoen euro opgeleverd, goed voor een nieuw record. Dat werd zondagavond bekendgemaakt tijdens de slotshow. [naar artikel]
CAP48, een jaarlijkse solidariteitsactie van de Franstalige openbare omroep RTBF, heeft meer dan 7,7 miljoen euro opgeleverd, goed voor een nieuw record. Dat werd zondagavond bekendgemaakt tijdens de slotshow. De campagne stond dit jaar in het teken van autisme. [naar artikel]
Viva for Life, de solidariteitsactie van de Franstalige openbare omroep RTBF tegen kinderarmoede, heeft een recordbedrag van iets meer dan 8 miljoen euro opgebracht. Dat is vrijdagavond bekendgemaakt. [naar artikel]
De Franstalige solidariteitsactie CAP48 heeft dit jaar 7.625.014 euro opgebracht, een nieuw record. Dat werd bekendgemaakt tijdens de slotshow op de openbare omroep RTBF. De opbrengst gaat naar mensen met beperkingen en jongeren in moeilijkheden. [naar artikel]
De dertigste editie van de solidariteitsactie van de Franstalige zender RTL Belgium heeft een recordbedrag van 12,1 miljoen euro opgebracht. Zaterdag was de slotavond. [naar artikel]
Viva for Life, de actie tegen kinderarmoede en armoede binnen gezinnen van de Franstalige openbare omroep RTBF, heeft dit jaar een recordbedrag van meer dan 7 miljoen euro opgebracht. [naar artikel]
Viva for Life, de benefietactie van de Franstalige omroep RTBF, heeft dit jaar een recordbedrag van ruim 4,9 miljoen euro opgebracht. Dat is zondag bekendgemaakt in Nijvel. De opbrengst van de actie gaat naar de strijd tegen kinderarmoede. Viva for Life is de Franstalige versie van De Warmste Week van de VRT. Het evenement was […] Het bericht RTBF-benefiet Viva for Life haalt recordbedrag van bijna 5 miljoen euro op verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Viva for Life, de actie tegen kinderarmoede en armoede binnen gezinnen van de Franstalige openbare omroep RTBF, heeft dit jaar een recordbedrag van meer dan 7 miljoen euro opgebracht. Presentatoren Sara De Paduwa, Ophélie Fontana en Adrien Devyver verlieten woensdagavond in Brussel hun glazen huis, waar ze sinds 17 december opgesloten waren. De actie bracht exact 7.061.534 euro op, veel meer dan de 5,6 miljoen euro van 2019. [naar artikel]
De Warmste Week heeft het recordbedrag van 17.518.153 euro opgebracht. Vorig jaar was dat 17,286 miljoen euro. “We hebben nog maar eens gezien wat de kracht van muziek is”, zegt radio-dj Eva De Roo. [naar artikel]
CAP48, de solidariteitscampagne van de Franstalige openbare omroep RTBF, heeft dit jaar een recordbedrag van meer dan 5,8 miljoen euro ingezameld.... [naar artikel]
Viva for Life, de benefietactie van de Franstalige omroep RTBF, heeft dit jaar een recordbedrag van ruim 4,9 miljoen euro opgebracht. Dat is... [naar artikel]
Kom op tegen Kanker heeft de campagne 2018-2019 afgesloten met een netto-recordopbrengst van 35.943.987 euro. Dat heeft de organisatie vandaag bekendgemaakt tijdens “Dankjeweldoener”, een dankdag voor actievoerders en vrijwilligers. Ten opzichte van de vorige campagne, in 2016-207, gaat het om een stijging met meer dan een kwart. Ook die campagne was nochtans al een recordeditie […] Het bericht Campagne van Kom op tegen Kanker levert nieuw recordbedrag van 35,9 miljoen euro op verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Terwijl ‘De Warmste Week’, de solidariteitsactie van de VRT, ruim vijf miljoen euro opbracht, rijfden de RTBF-collega’s aan de overkant van de taalgrens een slordige acht miljoen euro binnen. Zijn ze ginder genereuzer, of houdt de ooit vrijgevige Vlaming de vinger op de knip? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.