Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Binnenkort krijg je gepersonaliseerde tv-reclame, ook op basis van je winkelaankopen

21/09/2017 - 10:06
"Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Gepersonaliseerde tv-reclame ook op basis van winkelaankopen (21/09/2017 - Metro)

Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag. SBS werkt hiervoor samen met dataleverancier Bisnode, die gegevens ontvangt […] [naar artikel]


2. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


3. Proximus start met gepersonaliseerde reclame op tv (12/12/2019 - Het Nieuwsblad)

Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]


4. Ook tv-reclame is gepersonaliseerd. Heb je een hoog salaris? Dan krijg je extra reclame voor de nieuwe BMW (19/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]


5. Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame (10/11/2021 - Express)

Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame Gebruikers van de socialenetwerksites Facebook en Instagram zullen geen gepersonaliseerde reclame meer krijgen over bepaalde gevoelige onderwerpen, zoals seksuele geaardheid en politieke voorkeuren. Dat bericht persbureau Belga. Het gaat om een grote verandering in het advertentiebeleid van Meta – de nieuwe naam van Facebook Inc. “We willen beter beantwoorden aan de veranderende verwachtingen van de […] Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame [naar artikel]


6. "SBS en Telenet bereiken 75 procent van de gezinnen met gepersonaliseerde reclame" (25/09/2017 - VRT NWS)

De CEO van reclamebureau Happiness Karen Corrigan heeft in "De afspraak" haarfijn uitgelegd hoe gepersonaliseerde reclame werkt. "Ze experimenteren op dit ogenblik nog met de techniek, maar het is de bedoeling dat de reclame hoe langer hoe gepersonaliseerder wordt", aldus Corrigan. [naar artikel]


7. SBS Belgium breidt gepersonaliseerde reclame uit naar Proximus-klanten (16/01/2020 - Het Laatste Nieuws)

Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de... [naar artikel]


8. Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame (13/06/2019 - De Tijd)

01:01 Negen Belgische media- en telecomgroepen slaan de handen in elkaar voor een megaproject rond gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]


9. Gatz bekijkt of gepersonaliseerde tv-reclame in strijd is met privacyregels (12/01/2017 - Het Belang van Limburg)

Vlaams mediaminister Sven Gatz wil samen met de federale ministers bekijken hoe de privacy van de tv-kijker beter kan worden beschermd. De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) waarschuwt in een rapport dat gegevens over iemands mediagebruik steeds meer worden ingezet voor gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]


10. Telenet vraagt klanten of ze gepersonaliseerde reclame willen: wat betekent dat? (26/11/2022 - Gazet van Antwerpen)

“Telenet vraagt sinds enkele weken of hun gebruikers gepersonaliseerde reclame willen zien”, vertelt Isabelle Geeraerts, woordvoerder van Telenet. Wij zochten uit wat dat betekent en welke gevolgen dat voor uw reclameblok heeft. [naar artikel]


11. SBS België gaat in 2020 gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden (16/01/2020 - Het Belang van Limburg)

Dit jaar gaat SBS België gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de commerciële zenders Vier, Vijf en Zes, donderdag aangekondigd tijdens de voorstelling van de programmatie van 2020. [naar artikel]


12. Binnenkort krijg je ook reclame bij het chatten op Facebook Messenger (12/07/2017 - Het Laatste Nieuws)

De sociale mediareus Facebook gaat nu ook reclame toelaten in het chatgedeelte, Messenger. Dat heeft de groep bekendgemaakt. De advertenties [naar artikel]


13. Reclame verzeilt in perfecte storm (26/08/2017 - De Tijd)

09:00 De klassieke reclamespelers zitten in de verdrukking. Adverterende bedrijven limiteren hun budgetten. Maar dat betekent niet dat we als consument verlost zijn van reclame. Gepersonaliseerde boodschapp... [naar artikel]


14. Binnenkort gepersonaliseerde verkeersinfo in onze auto's? (09/04/2018 - Het Laatste Nieuws)

Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) wil in de toekomst gepersonaliseerde verkeersinformatie doorsturen via de smartphone of de interne... [naar artikel]


15. Proximus-kijker krijgt gepersonaliseerde reclame (14/11/2019 - De Tijd)

17:49 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf begin volgend jaar bij minstens een deel van de Belgische commerciële zenders gepersonaliseerde reclamespotjes te slikken. [naar artikel]


16. Persoonlijke tv-reclame wordt mainstream (13/10/2020 - De Tijd)

12:17 De Belgische tv-zenders, de reclamewereld en de operatoren Telenet en Proximus maken afspraken om gepersonaliseerde tv-reclame toegankelijker te maken voor adverteerders. [naar artikel]


17. Staatssecretaris De Backer pikt nieuw privacybeleid Telenet niet (13/09/2016 - Het Laatste Nieuws)

Telenet past zijn privacybeleid aan omdat het binnenkort gaat experimenteren met gepersonaliseerde reclame op televisie. Klanten die geen extra [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!