Dat zogenaamde influencers zoals bloggers en Instagrammers tegenwoordig op de eerste rij zitten van modeshows, is al langer iets waar modejournalisten zich blauw aan ergeren. Enkele medewerkers van Vogue gaan nu nog een stapje verder en beschuldigen hen ervan "het einde van stijl aan te kondigen". Influencers beschuldigen er hen op hun beurt dan weer van dat ze zich aan pestgedrag en hypocrisie bezondigen. [naar artikel]
Waar halen modebloggers hun dagelijkse dosis cafeïne, welke lunchbar is Instagram-waardig en wat is hun favoriete plek voor een uitgebreid ontbijt? Wij vroegen drie modebloggers naar hun ultieme eetadresjes in Antwerpen. [naar artikel]
Hoezee, de wintersolden zijn van start gegaan. Maar vergis je niet: in de koopjeswildernis is het ieder voor zich. Modebloggers Monica Ho en Elien... [naar artikel]
270.000 unieke bezoekers van 197 nationaliteiten vinden dit jaar hun weg naar Tomorrowland. Ook BryanBoy, één van de bekendste modebloggers ter wereld: "Mijn leven is niet normaal." [naar artikel]
Met 18,5 miljoen Instagramvolgers op de teller is Chiara Ferragni nog steeds één van de allergrootste modebloggers of ook wel influencers op aarde.... [naar artikel]
Enkele journalisten van modemagazine Vogue hebben in een artikel over de modeweek in Milaan uitgehaald naar modebloggers. "Aan alle bloggers die [naar artikel]
Met 17 miljoen Instagramvolgers op de teller is Chiara Ferragni (32) nog steeds één van de allergrootste modebloggers of ook wel influencers op... [naar artikel]
Een omstreden internationale conferentie van radicaal-rechts op 16 en 17 april is niet welkom in het Sofitel-hotel in Etterbeek. Dat schrijft De Morgen en het nieuws is bevestigd aan VRT NWS door burgemeester Vincent De Wolf (MR) van Etterbeek. Eerder had ook de uitbater van Concert Noble in Brussel gezegd dat de organisatie van National Conservatism niet welkom was. [naar artikel]
Britney Spears (42) is naar verluidt geband van het Four Seasons hotel in Los Angeles. Andere gasten zouden geklaagd hebben over het gedrag van de zangeres. Dat schrijft ‘The Sun’. [naar artikel]
Op het Spaanse eiland Mallorca is een hotel geopend, exclusief voor vrouwen. Som Dona is het eerste hotel waar mannen niet welkom zijn. [naar artikel]
De afgelopen jaren hebben grote oliebedrijven een nieuw jachtterrein ontdekt om hun imago te verbeteren: TikTok. Volgens een onderzoek van de activistische website DeSmog hebben meer dan honderd influencers recentelijk Shell, BP en andere oliebedrijven gepromoot op sociale media. In het nieuws: Pro-Big Oil-influencers zijn talrijk aanwezig. De details: Vooral in de VS, maar ook […] [naar artikel]
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft zaterdag een lijst van mensen die niet langer welkom zijn in Rusland gedeeld. Op die blacklist staan onder meer de Amerikaanse president Joe Biden en de Meta-CEO Mark Zuckerberg. Opvallend: de voormalige Amerikaanse president Donald Trump wordt niet vermeld. Welgeteld 963 Amerikanen zijn niet langer welkom in Rusland. […] [naar artikel]
De Bijzondere Belastinginspectie (BBI) zit een dozijn ‘influencers’ achter de veren, waarvan de BBI vermoedt dat ze hun inkomsten niet correct aangaven. Alvast drie goed boerende influencers moeten samen maar liefst 400.000 euro extra aan belastingen ophoesten. [naar artikel]
In Duitsland is ophef ontstaan over een hotel in de noordwestelijke kustplaats Cuxhaven (Nedersaksen) waar mensen met overgewicht niet welkom... [naar artikel]
Pure fun die de kijker onderdompelt in een eigen universum vol vervlogen grandeur. Zo kun je de nieuwste film van de Texaanse scenarist-regisseur Wes Anderson (44) bekijken. Net als het hotel uit The Grand Budapest Hotel zelf. [naar artikel]
De Gulde Schoen opent vrijdag de deuren voor het grote – of meer gefortuneerde – publiek. Of zeg gerust: hotel Mousa Dembélé. De Rode Duivel, die het hotel runt samen met zijn moeder en zus, geeft zijn klanten alle luxe. Die kunnen een privébutler vragen en wie helemaal tot rust wil komen kan naar de privé-wellness. [naar artikel]
De FOD Financiën lanceert een campagne om influencers te informeren over de fiscale regels. Voor veel influencers zijn die immers nog niet duidelijk, zegt CD&V-Kamerlid Leen Dierick, die aandrong op de campagne bij minister van Financiën Vincent Van Peteghem (CD&V). Zo moesten drie influencers meer dan 400.000 euro ophoesten omdat hun inkomsten niet of foutief werden aangegeven. [naar artikel]
Om de vergrijzing op te vangen, legt Zorgnet-Icuro, de koepel van meer dan 300 woonzorgcentra, een ingrijpend plan op tafel. Tegen 2030 moeten er zevenduizend extra kamers komen, en wie nog zelfstandig genoeg is, is niet langer welkom. [naar artikel]
De FOD Financiën lanceert een campagne om influencers te informeren over de fiscale regels. Voor veel influencers zijn die immers nog niet duidelijk, zegt CD&V-Kamerlid Leen Dierick, die aandrong op de campagne bij minister van Financiën Vincent Van Peteghem (CD&V). Zo moesten drie influencers meer dan 400.000 euro ophoesten omdat hun inkomsten niet of foutief werden aangegeven. [naar artikel]
Influencers kunnen het nieuwe jaar met meer privacy inzetten. Ze moeten hun adres niet meer publiceren op pakweg Tiktok of Instagram. Het mag ook via een omwegje. “Onder de influencers zijn er ook jonge, kwetsbare vrouwen.” [naar artikel]
Meer en meer merken maken gebruik van "influencers" om hun producten aan te prijzen. Ze proberen ons - zonder dat uitdrukkelijk te tonen - te verleiden om iets te kopen. Er is veel mee te verdienen. Maar wie zijn de goede "influencers"? Bestaat er ook zoiets als valse "influencers"? [naar artikel]
Influencers hoeven niet langer hun ondernemingsadres rechtstreeks te delen op sociale media. Dat schrijft De Standaard. Ze mogen nu ook verwijzen naar een website waar dat adres kenbaar wordt gemaakt . De regels zijn niet veranderd, maar de interpretatie ervan door de FOD Economie is blijkbaar versoepeld. [naar artikel]
De Rode Duivels mogen met stip het weekend van 23 en 24 juni noteren in hun agenda. Dan zijn de vrouwen en andere naaste gezinsleden welkom in het... [naar artikel]
Grote merken als Prada en Calvin Klein schakelen niet langer alleen influencers van vlees en bloed in om reclame te maken voor hun producten. Ook virtuele influencers, door AI ontwikkelde personages op het internet, verdienen de jongste tijd miljoenen door de merken aan te prijzen bij hun vele volgers. “En die markt gaat nog aanzienlijk groeien”, zeggen experts. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.