Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen... [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes beantwoordt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. Maar de laatste weken kregen ze meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat komt omdat er begin deze maand meer dan een half miljoen verkeersboetes uitgestuurd zijn. [naar artikel]
De klantendienst van luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines tracht deze middag nog steeds een oplossing te vinden voor heel wat van de 63.000 passagiers die getroffen zijn door de staking van de piloten volgende week. Dat meldt het bedrijf. Het callcenter is overbelast. [naar artikel]
Deze ochtend heeft de FOD Justitie voor het eerst digitale verkeersboetes verstuurd. Het ging al meteen om goed 5.000 stuks, maar dat cijfer kan in... [naar artikel]
HasseltHet gloednieuwe systeem om verkeersboetes automatisch te innen staat twee maanden na datum nog altijd niet op punt. De afgelopen weken vielen bij duizenden Belgen verkeersboetes met een zeer krappe of zelfs al verlopen uiterste betaaldatum in de bus, op drukke dagen goed voor zo’n 1.200 bezorgde telefoons naar het callcenter. “Een gevolg van technische problemen”, geeft FOD Justitie toe. [naar artikel]
Aangezien het noodnummer 1722 voor stormschade momenteel overbelast is, wordt er in Antwerpen een afzonderlijk callcenter opgericht. Dat zegt de Brandweer Zone Antwerpen. Het callcenter is te bereiken op het nummer 03 338 13 38. Er kan ook gebruik worden gemaakt van een online formulier voor stormschade op www.antwerpen.be/nl/eloket/stormschade. De Antwerpse brandweer krijgt vanochtend erg […] [naar artikel]
Sinds het allereerste corona-PV - opgesteld op 22 maart - hebben de agenten van de politiezone Lanaken-Maasmechelen tot en met zondag 10 mei 480 bekeuringen uitgeschreven. Op welgeteld 49 dagen is dat een gemiddelde van nagenoeg tien per dag. [naar artikel]
De politiezone Rivierenland heeft een voertuig staande gehouden dat de afgelopen weken voor liefst 1.270 euro aan verkeersboetes had verzameld. [naar artikel]
Afgelopen week zijn naar schatting 4.000 verkeersboetes verstuurd zonder huisnummer op de envelop. Dat bericht Het Laatste Nieuws op zaterdag. De overtreders zullen hun boete toch nog toegestuurd krijgen. [naar artikel]
Tijdens het voorbije verlengde Paasweekend hadden de agenten van de politiezone Lanaken - Maasmechelen hun handen meer dan vol. Heel wat inwoners namen een loopje met de coronamaatregelen en vlogen op de bon. In acht dagen steeg het aantal bekeuringen van 103 naar 217. [naar artikel]
Kort na de aanslagen vroeg het crisiscentrum de bevolking om niet te bellen maar te sms'en en de sociale media te gebruiken. Het telefoonnetwerk was urenlang overbelast omdat zoveel mensen elkaar wilden bereiken. [naar artikel]
De Franse ordediensten hebben zaterdag in Parijs in totaal 97 mensen gearresteerd en 513 bekeuringen uitgeschreven in het kader van de ‘vrijheidskonvooien’ waarmee tegen de coronamaatregelen gemanifesteerd werd. Dat blijkt zondag uit de eindbalans die de politie bekendgemaakt heeft. [naar artikel]
De politie mag binnenkort met de slimme camera’s op de Belgische wegen op zoek naar wie zijn verkeersboetes niet betaald heeft. [naar artikel]
De hoogspanningsnetbeheerder Elia wil vanaf 2024 aangepaste nettarieven. Bedrijven die zich dan deels laten afschakelen op momenten dat het stroomnet overbelast raakt, zullen een korting krijgen op hun factuur, schrijft De Tijd. [naar artikel]
De federale politie heeft ernstige vragen bij de verkeersboetes die controleurs van De Lijn zelf uitschrijven. Die boetes bedragen 107 euro, terwijl een politie-pv voor dezelfde overtreding op 58 euro staat. [naar artikel]
Sinds bekend werd dat een Maastrichtse agent het geld van verkeersboetes verduisterde, hebben zich al veertig slachtoffers gemeld. De man lichtte vooral Belgen op: hij liet de bestuurders cash betalen voor de bekeuringen en stak het geld in eigen zak. Wie de boete van gemiddeld 260 euro niet kon betalen, moest de motoragent volgen naar een bankautomaat en het bedrag zo ophoesten. “Vier keer heeft hij me tegengehouden. Dat heeft hem een mooie vakantie opgeleverd. Ik wens hem geen mooie dingen toe”, zegt slachtoffer Antonio Piccigallo (41) uit het Limburgse Maasmechelen. [naar artikel]
Omdat de lijnen van de huisartsenwachtpost in Turnhout afgelopen weekend overbelast waren, liet IT-mananger Tom Janssen (44) uit Merksplas zijn hart als hulpverlener spreken. [naar artikel]
Ons hart klopt voortaan wat harder voor het gemeentebestuur van Gingelom, waarvan bekend raakte dat men verkeersboetes aan personeelsleden terugbetaalt. Drie bekeuringen van 50 euro gaan voor de schuldigen op die manier de prullenmand in. Emotioneel gaan we helemaal mee ten voordele van dit bestuur. [naar artikel]
Er zijn minder coronaoproepen in het callcenter in Turnhout. De stad richtte de telefoonlijn op bij aanvang van de coronacrisis. “Maar zolang er mensen blijven bellen, vind ik het noodzakelijk dat het callcenter openblijft”, verzekert burgemeester Paul Van Miert. [naar artikel]
Sinds bekend werd dat een Maastrichtse agent het geld van verkeersboetes verduisterde, hebben zich al veertig slachtoffers gemeld. De man lichtte vooral Belgen op: hij liet de bestuurders cash betalen voor de bekeuringen en stak het geld in eigen zak. Wie de boete van gemiddeld 260 euro niet kon betalen, moest de motoragent volgen naar een bankautomaat en het bedrag zo ophoesten. “Vier keer heeft hij me tegengehouden. Dat heeft hem een mooie vakantie opgeleverd. Ik wens hem geen mooie dingen toe”, zegt slachtoffer Antonio Piccigallo (41) uit Maasmechelen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.