Je hoeft zelf nog nooit een streep mascara te hebben aangebracht om een eigen make-uplijn uit te brengen, zo bewijst Kanye West. De Amerikaanse [naar artikel]
Samen met Harris Reed heeft MAC Cosmetics een genderfluïde make-uplijn op de markt gebracht. Deze gelimiteerde editie zal volgens de modeontwerper een heel erg breed publiek, los van het geslacht, aanspreken. [naar artikel]
Het Britse topmodel Rosie Huntington-Whiteley heeft op Instagram aangekondigd dat ze een eigen make-uplijn lanceert. [naar artikel]
Anouk Matton, bekend als dj MATTN en vrouw van Dimitri Vegas, lanceert deze winter haar eigen make-uplijn. Opvallend is dat alle producten gemaakt zijn op basis van kristallen. Anouk is zelf al jaren overtuigd van hun helende werking. [naar artikel]
Lauren Conrad, voornamelijk bekend van haar rol in ‘Laguna Beach’ en ‘The Hills’, brengt haar eigen make-uplijn uit. De Amerikaanse richtte gisteren het Instagramaccount ‘Lauren Conrad Beauty’ op en haar volgers zijn alvast laaiend enthousiast. [naar artikel]
Kat von D zit niet langer in de beautybranche. Na 12 jaar heeft de Amerikaanse tattoo-artieste haar populaire veganistische make-uplijn Kat Von D... [naar artikel]
Rihanna, Jennifer Lopez, Lorde, Rita Ora, Madonna: er zijn al heel wat bekende zangeressen die een eigen make-uplijn gelanceerd hebben. En de kans... [naar artikel]
Niet alleen mag ze binnenkort vier keer het Sportpaleis laten vollopen. Eind april komt Camille ook met haar eerste make-uplijn. Dat kondigde ze zelf aan op Instagram. [naar artikel]
Waskrijtjesproducent Crayola en de Britse webshop Asos hebben de handen in elkaar geslagen om een bijzondere make-uplijn op de markt te brengen. Het gaat om 85 producten, van mascara tot highlighters en lippenstift, en dat vaak in dezelfde opvallende kleuren als de waskrijtjes zelf. [naar artikel]
Tattoo-artieste Kat Von D trekt zich volledig terug uit haar gelijknamige make-uplijn. Dat heeft de Amerikaanse zelf bekendgemaakt op Instagram. Haar aandelen heeft ze verkocht aan moederbedrijf Kendo. [naar artikel]
Het TikTok-account van Rihanna waarin ze haar make-uplijn Fenty Beauty promoot, heeft na een paar weken al meer dan 380.000 volgers. En de zangeres... [naar artikel]
Het TikTok-account van Rihanna waarin ze haar make-uplijn Fenty Beauty promoot, heeft na een paar weken al meer dan 380.000 volgers. En de zangeres... [naar artikel]
Na Rihanna en de Kardashians heeft nu ook Jennifer Lopez (48) haar eigen make-uplijn. Daarvoor zal de zangeres en actrice samenwerken met het Poolse Inglot Cosmetics. [naar artikel]
Van oogschaduw tot lipgloss, het Limburgse make-upmerk Cent Pur Cent lanceert dit najaar een gezonde make-uplijn voor kinderen. “Geen chemische brol, maar natuurlijke producten om veilig mee te experimenteren”, zegt de Hasseltse CEO Caroline Rigo. [naar artikel]
Popster Rihanna heeft naar aanleiding van de zomer enkele nieuwe producten aan haar make-uplijn Fenty toegevoegd. Daarbij horen ook drie nieuwe highlighters, waarvan een met een ongelukkig gekozen naam. Fans zijn niet blij met de term ‘Geisha Chic’ op een van de doosjes. [naar artikel]
Popster Rihanna heeft met Fenty Beauty haar eerste make-uplijn uitgebracht, die door pers en bloggers zeer enthousiast onthaald wordt. Vooral dat ze haar belofte heeft gehouden om foundation in donkere tinten te maken, kan op applaus rekenen. [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Prada heeft het beautygamma, dat tot voor kort alleen uit parfums bestond, uitgebreid met twee nieuwe collecties. In de zogenoemde Prada skin-lijn vind je een reeks verzorgingsproducten, Prada color biedt de basis voor een kleurrijke make-uplook. [naar artikel]
Herinner je je nog dat ‘frosty’ blauwe make-up, de signature look van zangeres Christina Aguilera, een ding was in de nineties? Als we naar de make-up kijken van de modellen op de catwalks van Dior en Chanel, lijkt Het Tijdperk Van Blauw opnieuw aangebroken: blauw was de rode draad in de make-up looks bij hun collecties voor het najaar. Dat kan maar een ding betekenen. Binnenkort introduceren ook wij de kleur weer in onze toiletzak. [naar artikel]
Mode en muziek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en daarom lanceert het Franse modehuis Chanel nu ook haar eigen playlist. De lijst verzamelt soundtracks van de Chanel-shows en favoriete muziek van beroemde Chanel-fans. [naar artikel]
Fans van Camille Dhont (22) hadden het bij het rechte eind. Na een verdachte teaser vorige maand kondigt de zangeres nu op Instagram aan dat ze haar eerste make-uplijn uitbrengt. De nieuwe collectie is een samenwerking met het merk ‘Cent Pur Cent’ en komt uit op 24 april. [naar artikel]
Cent Pur Cent, een mineraal maquillagemerk van eigen bodem, komt met een primeur: make-up speciaal voor kinderen. “De producten zijn zo natuurlijk mogelijk en dermatologisch getest zodat jouw kleine spruit op een veilige manier kan spelen met make-up”, aldus Caroline Rigo, het brein achter het label. Maar hoe veilig is het écht? Wij vroegen het aan dermatoloog Thomas Maselis. “Ik heb mijn bedenkingen bij zo'n make-uplijn op kindermaat.” [naar artikel]
Amper één jaar oud is de Hasseltse make-uplijn Cent Pur Cent, en nu al gaat het merk internationaal. De producten van Caroline Rigo werden in maart dit jaar opgemerkt door La Redoute Frankrijk tijdens een cosmeticabeurs in Bologna. Ondertussen is de minerale make-up al drie weken online verkrijgbaar via de website van de e-commerce leider in Frankrijk. “Eerst hield ik de boot nog wat af”, vertelt Rigo. “Ik geloofde nooit dat zo’n grote speler effectief met onze producten in zee zou gaan.” Ook in Duitsland en Griekenland is er interesse voor de make-uplijn. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.