Netflix zal binnenkort een nieuw abonnement lanceren. Die formule zal goedkoper zijn dan de huidige abonnementen omdat de streamingdienst zal werken met reclames. Een poging om terug groei te realiseren, maar zal het lukken? Hoewel Netflix heeft bevestigd dat er binnenkort een goedkoper abonnement komt, heeft het Amerikaanse bedrijf nog niet gezegd wanneer het zal […] [naar artikel]
Netflix wil tegen het eind van dit jaar al een goedkoper abonnement aanbieden waarbinnen de kijkers advertenties te zien krijgen. Dat heeft de directie van het bedrijf laten weten aan het personeel, zo schrijft The New York Times op basis van bronnen binnen Netflix. [naar artikel]
Netflix is de laatste maanden druk bezig met het heruitvinden van het streamingplatform. Zo heeft het bedrijf al verschillende series gecanceld en zijn andere al vernieuwd. Maar de grootste verandering zit bij de abonnementen. Terwijl Netflix werkt aan een systeem waarbij het delen van wachtwoorden moeilijker wordt, lanceert het ook een goedkoper abonnement. Maar dat […] [naar artikel]
Ted Sarandos, de co-CEO van Netflix, heeft op het Cannes Lions festival meer uitgegeven over de plannen van het streamingdienst om in de toekomst advertenties te tonen. De bedoeling zou daarbij zijn om niets te veranderen aan de bestaande formules, maar een goedkoper abonnement toe te voegen, waarbij gebruikers reclame te zien krijgen. De geruchten […] [naar artikel]
Netflix lanceert op 3 november 2022 zijn nieuwe abonnement ‘Basic with Ads’. Het gaat om een formule die goedkoper is dan de bestaande abonnementen, maar waarbij je als gebruiker wel reclame te zien zal krijgen. Voorlopig zal ‘Basic with Ads’ nog niet in België beschikbaar zijn. De geruchten over advertenties op Netflix doen al langer de ronde. Ted […] [naar artikel]
Streamingdienst Netflix lanceert mogelijk tegen het einde van dit jaar — vroeger dan aanvankelijk voorzien — een goedkoper abonnement waarbij kijkers ook advertenties te zien krijgen. Dat bericht de ‘New York Times’ vandaag, nadat de krant inzicht kreeg in een interne mededeling van Netflix aan zijn personeel. [naar artikel]
Het goedkopere abonnement van Netflix waarbij gebruikers reclame te zien krijgen, kan voorlopig maar op weinig interesse rekenen. De streamingdienst kan daarvoor adverteerders niet het beloofde aantal views geven en moet hen terugbetalen. In het nieuws: De beurskoers van Netflix krijgt door de mislukking van het nieuwe abonnement een klap van bijna 10 procent, nadat […] [naar artikel]
Het zal je maar overkomen: je beste vriendin woont aan de andere kant van de wereld. Of je vriendje zit voor een paar dagen in het buitenland. Dat betekent natuurlijk dat jullie niet gezellig samen Netflix kunnen kijken. Toch? Dankzij Netflix Party kan je nu samen op afstand je favoriete series bingewatchen. Gesynchroniseerd bingewatchen Netflix […] Het bericht Samen bingewatchen op afstand met Netflix Play verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
16:21 Wie op de Netflix-login van de ouders of de ex meesurft, zal misschien naar een eigen abonnement worden geduwd. De streamer experimenteert met een nieuwe manier om paswoorddelen tegen te gaan. [naar artikel]
Netflix zal in enkele landen een goedkopere versie van zijn streamingabonnement uittesten. Dat heeft CEO Reed Hastings gezegd in een interview.... [naar artikel]
Streamingdienst Netflix experimenteert al langere tijd met maatregelen tegen accountdelers, die wellicht extra voor hun abonnement moeten gaan betalen. Nu heeft de streamingdienst bekendgemaakt hoe ze detecteren of je stiekem je wachtwoord aan een verre vriend of familielid hebt gegeven. [naar artikel]
Streamz heeft een nieuwe abonnementsformule aangekondigd. Tot op heden was er geen reclame op Streamz, maar daar komt met Streamz Basic verandering in. Met dat goedkoper abonnement krijg je maximum 5 minuten reclame per uur te zien. Buitenlandse streamingdiensten Disney+ en Netflix spreken er al langer over, maar nu komt ook Streamz met een formule […] [naar artikel]
12:49 Wie vanaf volgend jaar voor een goedkoper Netflix-abonnement met reclame kiest, zal daar allicht geen films of series mee kunnen downloaden. Dat concludeert het persbureau Bloomberg uit code in de iPh... [naar artikel]
Netflix werkt aan goedkopere abonnementsformules met reclameboodschappen en het heeft daarvoor een samenwerking gesloten met softwarebedrijf Microsoft. Dat hebben beide bedrijven bekendgemaakt. [naar artikel]
Netflix moest het voorbije jaar serieuze klappen verwerken. Klappen die ze moeten opvangen. Ongestoord je favoriete serie bingen? Bij bepaalde abonnementen houd je straks noodgedwongen een pauze. Advertenties zijn overal en straks ook op Netflix. Dat bevestigt het streamingsplatform zelf. [naar artikel]
17:17 Na een moeilijk eerste halfjaar groeit Netflix opnieuw. De streamingreus wil harder optreden tegen paswoorddelers en lanceert een met reclame gesubsidieerd goedkoper abonnement om extra (betalende) zi... [naar artikel]
Spotify test een nieuwe abonnementsformule voor koppels of huisgenoten. Het abonnement zou iets goedkoper zijn dan dan een familie-abonnement en... [naar artikel]
19:04 De streamingdienst Streamz hoopt een nieuw publiek aan te boren met de lancering van een goedkoper abonnement, gesubsidieerd door reclame. 'Dat is de olie op ons vuur', zegt CEO Bart De Groote. [naar artikel]
Netflix gaat de prijzen van zijn abonnementen in de Verenigde Staten verhogen, zo meldt techwebsite Mashable. Het is niet bekend of een abonnement... [naar artikel]
Disney plant binnenkort een opvallende koerswijziging voor hun streamingdienst Disney+. Klanten zullen daarbij de keuze hebben tussen een goedkoper abonnement met reclames, of een duurder abonnement zonder reclames. Deze nieuwe optie zou eind 2022 ingevoerd worden in de Verenigde Staten, met plannen om het in 2023 internationaal uit te breiden. Naast het uitgebreide aanbod, de […] [naar artikel]
Spotify test een nieuwe abonnementsformule voor koppels of huisgenoten. Het abonnement zou iets goedkoper zijn dan een familie-abonnement en zou... [naar artikel]
Het aandeel van streamingdienst Netflix krijgt zware klappen op de beurs. Bij de opening in New York kelderde het aandeel meteen meer dan 36 procent. Aanleiding zijn de tegenvallende kwartaalcijfers. Netflix wil het tij keren door onder meer te werken aan een nieuwe abonnementsformule waarbij kijkers minder betalen, maar wel reclame zullen te zien krijgen. [naar artikel]
Netflix zal in november zijn nieuwe abonnementsformule met reclameboodschappen lanceren in twaalf landen. België is er niet bij. In Frankrijk en Duitsland zal de formule respectievelijk 5,99 euro en 4,99 euro per maand kosten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.