Een vacature van reclamebureau, De Vloer, gaat helemaal viraal. Het bedrijf is op zoek naar een office manager maar zelf noemen ze het "head of [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma dinsdagochtend in een persbericht. Als gevolg van de voorgenomen verkoop van het portfolio heeft Sanoma België tijdens een bijzondere ondernemingsraad de intentie tot collectief ontslag aangekondigd van mogelijk 96 banen. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma in een persbericht. Als gevolg van de... [naar artikel]
17:40 Sanoma Learning, de educatieve divisie van de Finse mediagroep Sanoma, neemt de educatieve dienstverlener Iddink Group over van NPM Capital. Sanoma is in ons land al eigenaar van de schoolboekenuitgev... [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma in een persbericht. [naar artikel]
DPG Media neemt Sanoma Nederland over. Dat is vanmorgen bekend gemaakt. Met de overname van de Sanoma-magazines (waaronder Libelle, Margriet en... [naar artikel]
Sanoma Media Belgium, de uitgever van onder andere Flair en Feeling, lanceert dit najaar twee nieuwe digitale zenders. De zenders worden gebouwd rond de titels van de mediagroep. Opmerkelijk want daarmee wordt onder meer VIJF, waar Sanoma mee eigenaar van is, beconcurreerd. [naar artikel]
Sanoma België kijkt reikhalzend uit naar de lancering van het vernieuwde VT4 later dit jaar. Een duidelijke vooruitgang in de kijkcijfers en de reclame-inkomsten van de commerciële zender moet de moeilijkheden in de magazines van de groep opvangen. [naar artikel]
Tijdschriftenuitgever Sanoma zag zijn omzet vorig jaar met 4,9 procent dalen, maar de operationele winst steeg met 5 procent. ‘We hebben standgehouden’, zegt CEO Aimé Van Hecke. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma kleedt zijn Belgische tak verder uit. Het wil 65 banen schrappen in Mechelen, zowel op de redacties als bij de onderhoudende diensten. Het personeel - 290 man - denkt na over 'creatieve acties'. [naar artikel]
11:32 Het Finse mediaconcern Sanoma is er afgelopen kwartaal in geslaagd om op eigen kracht verder te groeien in België en Nederland. [naar artikel]
Dalende advertentie-inkomsten, een teruglopende magazine-verkoop en twee nieuwe televisiezenders die het moeilijk hebben om de verwachtingen in te lossen. Sanoma Media België heeft een zwaar jaar achter de rug. [naar artikel]
11:26 Het mediabedrijf Sanoma mag op zoek naar een nieuwe CEO voor de activiteiten in Nederland en België. Marc Duijndam vertrekt na amper 7,5 maanden. [naar artikel]
Het mediaconcern Sanoma, dat onder meer Flair en Libelle uitgeeft, rapporteerde een autonome omzetgroei van 2,6 procent voor de divisie consumentenmedia in België en Nederland. [naar artikel]
Mediamagnaat Rupert Murdoch zou Sanoma (gedeeltelijk) willen overnemen. Ook de Belgische poot van het Finse mediabedrijf kan dit najaar in de etalage komen. [naar artikel]
De verkoop van Sanoma in België heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt: Aimé Van Hecke. Hij betaalt de rekening voor mismanagement in Finland: een moeilijke erfopvolging en een diepe economische crisis dwingen Sanoma tot drastische ingrepen. [naar artikel]
De tijdschriftengroep Sanoma België is nog maar een schim van wat ze ooit was. Sinds de Finnen beslist hebben dat ons land geen kernland meer is, worden de titels één na één verkocht. [naar artikel]
19:06 Mediagroep Sanoma moet een bittere pil slikken bij de verkoop van de vrouwenbladen Flair en Libelle aan Roularta. De Finse groep legt een herstructureringsprovisie van 17,2 miljoen euro aan. [naar artikel]
Sanoma faalde, Woestijnvis faalde nog harder en Sanoma wou er niet meer opnieuw aan beginnen. Humo een toekomst geven, is geen eenvoudige klus. Slaagt nieuwe eigenaar Christian Van Thillo met De Persgroep waar alle anderen mislukten? [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group, melden beide bedrijven in een persbericht. [naar artikel]
Met de Facebook-pagina SOS Sanoma Belgium hopen personeel en vakbonden van de uitgever van Flair en Libelle lezers mee te krijgen in hun strijd tegen de ontslagen. [naar artikel]
Marc Duijndam, de topman van de Belgische en Nederlandse tak van het Finse mediabedrijf Sanoma, verlaat na amper acht maanden al weer het bedrijf. De taken van Duijndam, die per direct vertrekt, worden tijdelijk overgenomen door Susan Duinhoven, topvrouw van het gehele Sanoma-concern. De beslissing is “in goed onderling overleg” genomen, zo staat te lezen […] Het bericht Topman Sanoma België en Nederland na acht maanden al weer weg verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
09:56 Het Finse mediabedrijf Sanoma heeft in het tweede kwartaal van dit jaar 50,8 miljoen euro winst geboekt, bijna de helft (47,6 procent) minder dan in dezelfde periode een jaar eerder. [naar artikel]
Marc Duijndam gaat vanaf 1 januari 2018 Sanoma Media in België en Nederland leiden. Hij volgt Peter de Mönnink op die eerder al zijn overstap naar mediabedrijf Talpa aankondigde. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.