Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Knack

N-VA zet kwaad bloed met campagne tegen migratiepact en haalt ze al na enkele uren offline

04/12/2018 - 16:16
"De campagne stuitte op bijzonder veel onbegrip in de regering. Premier Michel besloot niet lang na de lancering om een geplande vergadering van het kernkabinet uit te stellen."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. N-VA haalt controversiële campagne offline (04/12/2018 - De Standaard)

Terwijl de experten in het parlement hun visie op het migratiepact gaven, toonde een nieuwe N-VA-campagne rond het migratiepact dat de partij geen ruimte laat voor veel interpretaties. De affichefoto's werden enkele uren later verwijderd. [naar artikel]


2. Vlaams Belang kopieert verwijderde N-VA-campagne (04/12/2018 - De Standaard)

De extreemrechtse partij Vlaams Belang speelt handig in op de omstreden N-VA-campagne over het Migratiepact. Enkele uren nadat N-VA de affichebeelden offline haalde, neemt Vlaams Belang de stopgezette campagne over. [naar artikel]


3. N-VA zet kwaad bloed met campagne tegen migratiepact (04/12/2018 - Knack)

'De bedenker van de N-VA campagne was zeker niet aanwezig in De Kamer vanmorgen. Elke stelling werd door de experts weerlegd,' reageert Open VLD'er Patrick Dewael. [naar artikel]


4. De Roover trekt eigen campagne in twijfel: 'Tonaliteit die N-VA in campagne gebruikt, is niet de mijne' (04/12/2018 - De Standaard)

N-VA-fractieleider Peter De Roover vindt dat zijn partij 'de nodige maat in het achterhoofd moet houden' in haar campagne tegen het Migratiepact. Hoewel de campagne ondertussen offline werd gehaald, gelooft niemand in de meerderheid nog in een oplossing. [naar artikel]


5. Kan het migratiepact Antwerpse coalitie nog nekken? (21/12/2018 - De Morgen)

Keurt de sp.a-achterban het bestuursakkoord in Antwerpen goed? Vooral de harde opstelling van N-VA rond het migratiepact zet kwaad bloed. [naar artikel]


6. Campagnebeelden tegen Migratiepact blijven N-VA achtervolgen: foto’s blijken dan toch gefotoshopt (22/01/2020 - Gazet van Antwerpen)

De foto’s die N-VA begin december 2018 gebruikte in een campagne tegen het VN-Migratiepact blijken gemanipuleerd te zijn. De partijtop trok de campagne indertijd na enkele uren weer in, omdat ze “niet de gepaste toon had”. Ze zei toen wel dat het om foto’s van reële situaties ging, die niet gemanipuleerd waren. Na een onderzoek van het anonieme twitteraccount Arbiter of Tweets geeft N-VA nu toe dat ze wel gefotoshopt zijn. [naar artikel]


7. Campagnebeelden tegen Migratiepact blijven N-VA achtervolgen: “reële foto’s” blijken dan toch gefotoshopt (23/01/2020 - Het Nieuwsblad)

De foto’s die N-VA begin december 2018 gebruikte in een campagne tegen het VN-Migratiepact blijken gemanipuleerd te zijn. De partijtop trok de campagne indertijd na enkele uren weer in, omdat ze “niet de gepaste toon had”. Ze zei toen wel dat het om foto’s van reële situaties ging, die niet gemanipuleerd waren. Na een onderzoek van het anonieme twitteraccount Arbiter of Tweets geeft N-VA nu toe dat ze wel gefotoshopt zijn. [naar artikel]


8. Factcheck: kloppen de beweringen uit de onlinecampagne van de N-VA? (05/12/2018 - VRT NWS)

De N-VA lanceerde gisteren een controversiële campagne op sociale media. De bedoeling was om op een laagdrempelige manier uit te leggen waarom de N-VA tegen het VN-migratiepact is. Die campagne is intussen offline gehaald, maar de partij zegt wel nog steeds achter de inhoud ervan te staan. Maar in hoeverre klopt de inhoud van de campagne?  [naar artikel]


9. Facebook haalt PVDA-campagne 'We Are One' offline (08/06/2021 - De Tijd)

21:19 Dat de PVDA achter 'We Are One' zit, kan niet volgens Facebook. Het haalde de campagne, die tricolore T-shirts en vlaggen verkoopt, daarom offline. [naar artikel]


10. Antwerpen haalt foute verkeerscijfers offline (07/04/2019 - De Morgen)

Coup de théâtre in de veelbesproken Antwerpse verkeersveiligheidscampagne. Het stadsbestuur erkent dat de cijfers die de campagne moesten verantwoorden niet kloppen en laat ze offline halen. 'Maar de campagne blijft ook zonder cijfers gerechtvaardigd en nodig', klinkt het op het Schoon Verdiep. [naar artikel]


11. Antivaccinatiegroepen richten pijlen op infocampagnes voor jongeren, Smartschool haalt campagne offline (23/06/2021 - VRT NWS)

WAT WAT, een informatieplatform voor jongeren in opdracht van de Vlaamse Overheid, lanceerde vorige week de campagne #ikbendaar. Die wil jongeren een geïnformeerde keuze laten maken over coronavaccinatie. De campagne botst op hevige kritiek van antivaxers. Op het onderwijsplatform Smartschool zijn de campagnebeelden voorlopig offline gehaald. [naar artikel]


12. 11.11.11 zet kwaad bloed met deze tweet: "Smakeloos" (03/10/2017 - Het Laatste Nieuws)

Ontwikkelingsorganisatie 11.11.11 heeft heel wat kwaad bloed gezet met een tweet om hun campagne "Allemaal Mensen" te promoten. Daarbij wordt... [naar artikel]


13. Hoeveel waarheid zit er in de zes stellingen in de campagne van N-VA rond het VN-migratiepact? (04/12/2018 - Het Belang van Limburg)

Zes stellingen. Meer had N-VA niet nodig om dinsdag de politieke wereld op stelten te zetten. Zes stellingen die verklaren waarom de partij zo fel gekant is tegen het VN-migratiepact. Zes omstreden stellingen die bij de andere partijen in het verkeerde keelgat schoten en zelfs “degoutant” werden genoemd. Intussen werden ze door de forse kritiek opnieuw offline gehaald en gaf voorzitter Bart De Wever de fout toe. Maar wij legden ze toch even voor aan Ellen Desmet en Jan Wouters, twee experts die de regering moesten helpen om de brokken rond het migratiepact te lijmen. [naar artikel]


14. 'Verkeersvarken' zet kwaad bloed (27/07/2016 - Het Laatste Nieuws)

Een Waalse verkeerscampagne tegen zwerfvuil heeft kwaad bloed gezet bij het Italiaanse volk, omdat op de affiche een varken wordt afgebeeld die [naar artikel]


15. N-VA: “Campagne is doel voorbijgeschoten” (04/12/2018 - Metro)

N-VA geeft toe dat de campagne op sociale media tegen het VN-migratiepact “door de gekozen beelden haar doel voorbijgeschoten is”. Volgens partijwoordvoerder Joachim Pohlmann wilde N-VA “laagdrempelig” zijn om ervoor te zorgen dat de bezwaren tegen de tekst gekend zijn en dat het inhoudelijke debat wordt gevoerd. “De afgelopen uren is er commotie ontstaan rond […] Het bericht N-VA: “Campagne is doel voorbijgeschoten” verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


16. Ze zijn erg omstreden, maar hoeveel waarheid zit er in de zes stellingen in de campagne van N-VA rond het VN-migratiepact? (04/12/2018 - Het Nieuwsblad)

Zes stellingen. Meer had N-VA niet nodig om dinsdag de politieke wereld op stelten te zetten. Zes stellingen die verklaren waarom de partij zo fel gekant is tegen het VN-migratiepact. Zes omstreden stellingen die bij de andere partijen in het verkeerde keelgat schoten en zelfs “degoutant” werden genoemd. Intussen werden ze door de forse kritiek opnieuw offline gehaald en gaf voorzitter Bart De Wever de fout toe. Maar wij legden ze toch even voor aan Ellen Desmet en Jan Wouters, twee experts die de regering moesten helpen om de brokken rond het migratiepact te lijmen. [naar artikel]


17. Facebook haalt reclame voor campagne ‘We Are One’ van PVDA offline (08/06/2021 - Het Laatste Nieuws)

Via de campagne ‘We Are One’ verkoopt de PVDA t-shirts en vlaggen met de Belgische driekleur. Officieel is dat om “een sterk signaal voor de eenheid van ons land" uit te sturen, maar tegelijkertijd is dat ook promotie van het standpunt van de partij over een eengemaakt België. Aangezien PVDA in haar advertenties voor ‘We Are One’ op Facebook niet vermeldt dat ze erachter zit, heeft het sociale netwerk voorlopig alle reclame voor de campagne offline gehaald. Dat meldt VRTNWS. [naar artikel]


18. Twitter haalt ‘campagnevideo’ van Trump offline (19/07/2020 - Het Laatste Nieuws)

Twitter heeft een campagne-achtige video van de Amerikaanse president Trump voorlopig offline gehaald vanwege inbreuk op het auteursrecht. In de... [naar artikel]


19. PVDA mag geen "verborgen" reclame maken op Facebook voor tricolore vlaggen en t-shirts, alle advertenties offline (08/06/2021 - VRT NWS)

Facebook haalt de advertenties van PVDA over "We Are One" offline. Via die campagne probeert PVDA tricolore vlaggen en t-shirts te verkopen, zogezegd voor de sportzomer. Stiekem probeert de partij ook zo haar standpunt over een eengemaakt België duidelijk te maken. Maar er waren heel wat vragen over de transparantie waarmee de partij die campagne op sociale media promoot. Facebook haalt nu dus alles offline tot "We Are One" duidelijk maakt dat het gefinancieerd wordt door PVDA. [naar artikel]


20. CD&V haalt campagne Koen Geens over strengere straffen voor seksueel geweld offline (07/05/2019 - Het Laatste Nieuws)

CD&V heeft gisterenavond in allerijl een online mediacampagne rond Koen Geens offline laten halen in de nasleep van de moord op de studente Julie... [naar artikel]


21. Duitse melk in Lidl-rekken zet kwaad bloed bij Belgische melkveeboeren (14/05/2020 - Express)

In enkele supermarkten van Lidl is geen Belgische melk meer te krijgen. Dat zet kwaad bloed bij de Belgische melkveehouders,... The post Duitse melk in Lidl-rekken zet kwaad bloed bij Belgische melkveeboeren appeared first on Business AM. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!