In zijn nieuwste campagne voert Dolce & Gabbana een Aziatisch model op dat Italiaans probeert te eten met stokjes. Racistisch, klinkt het her en der. Onder meer de bekende Instagramaccount Diet Prada richt zijn pijlen op het Italiaanse ontwerpersduo. "Het zijn beledigende filmpjes." [naar artikel]
Stefano Gabbana en Domenico Dolce, oprichters van het Italiaanse modehuis Dolce & Gabbana, hebben zich in een video verontschuldigd nadat het bedrijf in een racisme-rel verwikkeld is geraakt. Het modemerk wordt al de hele week massaal geboycot in China. [naar artikel]
Stefano Gabbana en Domenico Dolce, oprichters van het Italiaanse modehuis Dolce & Gabbana, hebben zich een video verontschuldigd. Het bedrijf wordt in China massaal geboycot nadat het in een racisme-rel verwikkeld is geraakt. [naar artikel]
Dolce & Gabbana daagt Tony Liu en Lindsay Schuyler, oprichters van online modewaakhond Diet Prada, voor de rechter wegens laster. Het Italiaanse modelabel beschuldigt hen van een boycot tegen het merk. Diet Prada laat het niet zomaar gebeuren en vecht terug. Dat meldt onder meer modesite Business of Fashion. [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Dolce & Gabbana heeft bij een rechtbank in Milaan een klacht wegens laster ingediend tegen Tony Liu en Lindsay Schuyler, twee modebloggers uit de Verenigde Staten. Volgens Dolce & Gabbana waren de bloggers, auteurs van de modepublicatie Diet Prada, met hun berichtgeving de oorzaak van een grote Aziatische boycot tegen het Italiaanse […] The post Dolce & Gabbana daagt kritische bloggers voor de rechter appeared first on Business AM. [naar artikel]
18:28 Modeontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana, die niet wilden dat hun merk Dolce&Gabbana (D&G) voortgezet zou worden na hun vertrek, zijn van idee veranderd en willen nu dat de familie Dolce de co... [naar artikel]
Modeduo Dolce & Gabbana zou normaal gezien vandaag een modeshow in Shanghai geven, maar heeft die plannen op het laatste moment afgeblazen. De 2... [naar artikel]
16:53 Modeontwerpers Domenico Dolce en Stefano Gabbana, die het merk Dolce & Gabbana hebben opgericht, willen hun modehuis niet verkopen en na hun dood zal ook niemand hen opvolgen. [naar artikel]
Domenico Dolce en Stefano Gabbana willen niet dat hun modelabel voortleeft na hun dood. Als 1 van de ontwerpers overlijdt stopt het merk "Dolce & gabbana" met bestaan. [naar artikel]
Domenico Dolce en Stefano Gabbana, de oprichters van de modegroep Dolce & Gabbana, zeggen in een interview met de Italiaanse... The post Dolce & Gabbana-oprichters verwachten ‘enorme’ impact van coronacrisis appeared first on Business AM. [naar artikel]
Het Italiaanse modemerk Prada wordt beschuldigd van racisme. Het merk gebruikt een figuurtje in de etalage om een nieuwe kleding-en juwelenlijn te... [naar artikel]
Eind vorig jaar kwamen modemerken Dolce & Gabbana en Prada onder vuur te liggen na beschuldigingen van racisme, nu is Moschino aan de beurt. Het... [naar artikel]
Een Aziatisch model dat sukkelt met eetstokjes als ze van Italiaanse specialiteiten wil genieten. Met die - wellicht grappig bedoelde - campagne kunnen de Chinese fans van Dolce & Gabbana niet lachen. En dat is slecht nieuws, want de Azië en het Midden-Oosten zijn tegenwoordig de belangrijkste afzetmarkt voor luxelabels. De mening van twee Belgische experts. [naar artikel]
20:19 Het modemerk Dolce & Gabbana heeft een modeshow in Shanghai geannuleerd nadat een storm van protest is gerezen tegen enkele reclamespotjes van het bedrijf. [naar artikel]
Beroemdheden, plussize modellen, een grootmoeder, echte koppels en zelfs een baby: het was een bonte bedoeling op de catwalk bij Dolce & Gabbana in... [naar artikel]
Drie maanden nadat Dolce & Gabbana zijn modeshow in China moest afvoeren na beschuldigingen van racisme en enkele pijnlijke uitschuivers op sociale media, maakte het ontwerpersduo zondag een comeback in Milaan. Voor de collectie keerden ze terug naar hun Italiaanse roots en de stijl die er in de jaren 40, voor het uitbreken van WO II, in zwang was. Ze gingen back to basics met oog voor traditioneel kleermakerswerk en een vrolijke sfeer die dolce vita uitademde. Backstage legde Domenico Dolce uit dat ze "opnieuw wilden beginnen en wel met een positieve noot" en een nieuwe generatie wilden laten kennismaken met dat tijdperk. Met een kwinkslag voegde Stefano Gabbana er nog aan toe dat de twee zich voorlopig ver weg houden van alles wat met internet te maken heeft. Het heeft hen duidelijk deugd gedaan. [naar artikel]
Chinese winkeliers halen duizenden producten van luxemerk Dolce & Gabbana (D&G) uit hun schappen in een reactie op omstreden filmpjes. Ook... [naar artikel]
17:40 Chinese winkeliers halen duizenden producten van luxemerk Dolce & Gabbana (D&G) uit hun schappen in een reactie op omstreden filmpjes. Ook webwinkels doen het merk in de ban. [naar artikel]
Grote bedrijven besparen kosten noch moeite om millennials, dé consumenten van de toekomst, te bereiken. Zo ook modehuis Dolce & Gabbana dat... [naar artikel]
Game of Thrones-acteur Kit Harington wordt het gezicht van de campagne voor Dolce & Gabbana's nieuwe lijn parfums 'The One for Men'. Eerder [naar artikel]
Afgelopen zondag stelden Domenico Dolce en Stefano Gabbana hun nieuwste Alta Moda-collectie voor op een locatie waar nog nooit een modeshow werd gehouden: het San Marcoplein in Venetië. Zo’n vierhonderd superrijke klanten zakten af naar de ‘zinkende’ Italiaanse stad om de nieuwe ontwerpen van Dolce & Gabbana te aanschouwen. Onder hen ook Jennifer Lopez, die een modemisser beging. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.