Zien: dit is de kledingcollectie van Meghan Markle
Vijf maanden na de geboorte van baby Archie is Meghan Markle alweer druk aan het werk. Deze week heeft ze zelfs haar kledinglijn gelanceerd. En - niet bepaald een grote verrassing - verschillende stuks zijn al uitverkocht.
De hertogin van Sussex maakte de collectie met één doel voor ogen: werkzoekende vrouwen de nodige portie zelfvertrouwen geven, iets wat ze oh zo hard nodig hebben tijdens sollicitaties. Het resultaat is een vijfdelige lijn die Meghan Markle ontworpen heeft samen met liefdadigheidsorganisatie Smart Works en vier modemerken. Het gaat om John Lewis & Partners, Marks & Spencer, Jigsaw en Misha Nonoo.
De tekst gaat verder onder de foto.
Zo kan je een jurk kopen, die verkrijgbaar is in het zwart, blauw en rood. Voel je je beter in je vel in een broek? Dan heb je de keuze tussen een klassiek exemplaar in zwart of blauw. Combineren kan je met een bijhorende blazer, wit hemd of lederen totebag. Voor elk verkocht kledingstuk wordt eenzelfde kledingstuk gedoneerd aan Smart Works. Het doel is om de liefdadigheidsorganisatie van genoeg kleding te voorzien om een heel jaar vooruit te kunnen.
De tekst gaat verder onder de foto.
Over het algemeen reageert de modewereld enthousiast op het nieuwe paradepaardje van Meghan. Sommigen vinden het een mooie weerspiegeling van haar eigen stijl. Anderen prijzen de collectie omdat die toegankelijk is, oftewel: niet te duur en niet té extravagant, maar perfect voor elke dag. Al is niet iedereen het daarmee eens. “De jurk valt op modevlak een beetje tegen”, meent de bekende Britse stylist Lucas Armitage. “Maar ik moet wel toegeven dat het zowat elk lichaamsfiguur flatteert.” De lederen totebag noemt hij ook een echte klassieker. “Dat is een accessoire dat elke vrouw nodig heeft. Het is de perfecte dagdagelijkse tas."
Het is dan ook geen verrassing dat de tas - zowel in het bruin als in het zwart - al volledig uitverkocht is. Ook de andere stuks gaan als zoete broodjes over de toonbank. Snel zijn is de boodschap.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Dankzij Beyoncé leeft de cowboylook meer dan ooit, hoe draag je die zelf? “De trend is nooit weggeweest”
-
Spaargids.be
Mag je het geld op de rekening van je kind als ouder zelf gebruiken? En wat kan je zoon of dochter (zonder dat jij het weet)?
Het is de vrees van heel wat ouders: je hebt jarenlang flink voor je kinderen gespaard, maar eens ze 18 zijn, doen ze het verzamelde geld meteen op. En dan niet per se aan - in jouw ogen alvast - nuttige zaken. Hoe kan je dit vermijden? Spaargids.be geeft advies. -
Zweedse apotheek verbiedt bepaalde skincare onder de 15 jaar. Welke producten zijn wél geschikt voor de jonge huid?
In Zweden heeft farmaketen Apothek Hjärtat beslist om niet langer bepaalde verzorgingsproducten te verkopen aan skincarefans jonger dan 15 jaar. Want niet alle crèmes en serums zouden geschikt zijn voor een jonge huid. Moeten we binnenkort met onze identiteitskaart naar de apotheek? En welke producten zijn wél geschikt voor een jonge huid? -
-
OPROEP. Ben jij grote fan van Dries Van Noten en wil jij op de foto?
-
PREMIUM
“Klanten zien zo’n kleuranalyse als een levenslange investering.” Shop je echt slimmer als je weet welk kleurtype je bent?
Ben jij een lente, zomer, herfst of winter? Let op: het gaat hier niet om seizoenen, wel om welke kleuren je staan. Dat ontdek je in ruil voor zo'n 200 euro na een ‘kleuranalyse’ bij een expert — nu weer een ware rage. Een goed middel om slimmer te shoppen of quatsch die je kleerkast beperkt? We spreken een believer en een non-believer. “Bij de juiste tint oogt je blik meteen frisser. Je gebit ook.” -
NINA lanceert Moederdagcollectie met Bel&Bo: dit zijn de favorieten van de mode-experts. “Roze is de nieuwe ‘neutral’”
Vanaf vandaag ligt de nieuwe collectie van NINA en Bel&Bo in de rekken. Verwacht je aan zachte pastelkleuren en romantische silhouetten, mooi op tijd voor warmere dagen en Moederdag. NINA-moderedacteur David Devriendt en drie experts uit de Belgische modeketen tippen hun favoriete stuk: “Die snit is flatterend voor elk figuur.” -
PREMIUM
“Overdreven volle lippen zijn passé.” Fillers, botox of permanente make-up hoeft niet meer voor de Vlaming. Dit scoort nu wel
-
“Vrouwen met zulke lippen kunnen verrassingspakketten zijn”: wat verklapt de vorm van je lippen over jou?
-
Livios
In welke maanden leveren je zonnepanelen het meeste op en hoe komt dat?
Wil je weten hoeveel stroom je zonnepanelen jaarlijks, maandelijks of dagelijks opwekken? Bouwsite Livios legt uit hoe je dat makkelijk zelf berekent en welke factoren een invloed hebben op de opbrengst van je installatie. -
Crocs en Pringles smelten samen in één schoen: waarom zijn we zo’n fan van ‘lelijke’ mode?
Goed nieuws voor alle fans van faux-fashion: vanaf vandaag kan je de limited-edition Crocs in samenwerking met chipsproducent Pringles in huis halen. Want het merk achter deze tuinsandaal weet: hoe gekker en opvallender de crocs, hoe beter. Wat is het geheim achter het succes van deze ‘foute’ kledij of schoeisel? Onze moderedacteur David legt uit. “Deze trend past perfect bij onze tijdsgeest.” -
Het is eindelijk rokjesweer: zo stoom jij je benen klaar. “Dit is hét geheim van Jennifer Lopez”
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer