Al swipend kunnen klanten op zoek naar een nieuwe wasgelegenheid terecht in een ruimte van nauwelijks 80 vierkante meter in Hopland, de luxe winkelstraat in Antwerpen. “De Tinder van de badkamers”, volgens CEO Caroline Van Marcke.
Volledig scherm
PREMIUM
Al swipend kunnen klanten op zoek naar een nieuwe wasgelegenheid terecht in een ruimte van nauwelijks 80 vierkante meter in Hopland, de luxe winkelstraat in Antwerpen. “De Tinder van de badkamers”, volgens CEO Caroline Van Marcke. © ID/ Kris Van Exel

75 jaar geleden bouwde haar opa de eerste showroom voor badkamers, vandaag opent CEO Caroline Van Marcke de digitale versie: “Zo zijn de mogelijkheden eindeloos”

Zo grootvader, zo kleindochter. Waar Raymond Van Marcke in ‘46 de allereerste showroom voor badkamers bouwde, opent Caroline Van Marcke (53) - CEO van de Belgische marktleider in sanitair en verwarmingsoplossingen - ‘s werelds eerste digitale toonzaal. Een gesprek over innovatie, de jeugd van tegenwoordig en forse windstoten. “Of we dat nu willen of niet, de wereld verandert razendsnel. Maar moet je daar schrik van hebben?”