Greenpeace
Volledig scherm
© Greenpeace

Tabaksindustrie vindt Greenpeace-campagne met Maya de Bij niet kunnen: "Niet verstandig"

Cimabel, de Belgisch-Luxemburgse federatie van sigarettenfabrikanten, distantieert zich van het campagnefilmpje van Greenpeace waarin Maya De Bij reclame maakt voor sigaretten voor kinderen.

17 reacties

  • Patrick Van Bogaert

    6 jaar geleden
    Als Greenpeace dat met Mickey Mouse doet hebben ze een miljoenenclaim aan hun broek
  • Ludo Wouters

    6 jaar geleden
    GP voor de rechter, ze zullen snel hun excuses maken maar laat ze maar betalen voor het auteursrecht, dat zal hun miljoenen kosten.
  • Jean Pollet

    6 jaar geleden
    bekijk het eens met kinderogen . een lief figuurtje met sigaretten en een blond lief meisje rookt. 'Mamma ik wil dat ook .Greenpeace zegt het zelf Figuurtje op de verpakking zet aan tot het eten van worst . Ofwel heeft het filmpje veel geld gekost of er is wat anders aan de hand ?
  • Franciscus Eduardus Peeters

    6 jaar geleden
    Ik heb die actievoerden van Greenpeace gisteren even bezig gehoord in de afspraak, hij gaf wel toe dat zijn eigen kinderen vlees eten van jawel maja de bij.
  • Daniel Wouters

    6 jaar geleden
    En wat is het volgende filmpje,wiskey drinken,als satire op frisdranken?