Links: John en Susan Cooper, allebei omgekomen in mysterieuze omstandigheden. Rechts: ex-werknemer Sean McLoughlin.
Volledig scherm
Links: John en Susan Cooper, allebei omgekomen in mysterieuze omstandigheden. Rechts: ex-werknemer Sean McLoughlin. © Rv/Facebook

"Het verbaast me dat het nog zo lang duurde vooraleer er slachtoffers vielen. Dat hotel was een dodenval"

Mysterieuze overlijdens"Het verbaast me dat het nog zo lang geduurd heeft vooraleer er slachtoffers vielen. Die plek was een dodenval." Dat verklaart ex-werknemer Sean McLoughlin over het vijfsterrenhotel in Egypte waar een Brits koppel in mysterieuze omstandigheden om het leven kwam. Intussen is er ook een tegenreactie ontstaan: heel wat toeristen vinden de commotie rond Steigenberger Aqua Magic zwaar overroepen. "Zeer aangenaam hotel, vriendelijk personeel en het eten was van goede kwaliteit. We hadden er de tijd van ons leven", klinkt het onder meer.

31 reacties

  • Dirk Pauwels

    6 jaar geleden
    Die authoriteiten daar zijn zo corrupt als iets, toerisme is hun enige bron van inkomen maar ze vagen aan alle regels hun voeten. Nu is er uiteraard niets aan de hand, die mensen zijn toevallig allebei binnen enkele uren gestorven, alles normaal..... Internationale commissie op zetten en de schuldigen inclusief die gouverneur aanklagenen veroordelen.
  • Voets Paul

    6 jaar geleden
    waarom klaagde die persoon het hotel niet eerder aan als hij wist wat daar allemaal gebeurde ?
  • Jean Pollet

    6 jaar geleden
    zelf al betaal je weinig Ik vind dat u recht hebt op bepaalde zaken ( lux mag minder ) maar gezond eten,, zuiverheid , hygiëne enz moet ( zelf bij zotte prijzen )
  • MYRTHE PASS

    6 jaar geleden
    Egypte is een heel mooi warm land met mooie riffen, maar hun keuken is niet aan mij besteedt.
  • L D

    6 jaar geleden
    Mensen zijn met niks meer tevreden. Jaren gleden was ik tevreden als ik in een ver land een dak boven mijn hoofd had. Het was soms een wedstrijd om die kakkerlak in de gemeenschappelijke douche dood te meppen. Nu gaat er een klasse op reis, die zo weinig mogelijk wil betalen maar wel in een 5-sterren hotel wil logeren. En die bij het minste klacht indient om een schadevergoeding in de wacht te slepen.