Aangeboden door
Gesponsorde inhoud
'Gesponsord' is content gemaakt in opdracht van en betaald door een adverteerder en geproduceerd door de commerciële afdeling van DPG Media. De journalisten van HLN zijn hier niet bij betrokken.

Zes slimme (en goedkope) marketingtips voor de kleine ondernemer

Het is niet makkelijk om als starter of kleine ondernemer op te boksen tegen online giganten. Toch is juist die kleinschaligheid je grootste troef. Het authentieke verhaal van je product, zoals seizoensgebonden pizza’s serveren omdat je enkel met lokale boeren samenwerkt, en de kleine afstand tot je klant zijn precies wat je onderscheiden van de grote spelers. Alexandra Steel van The House of Marketing (deel van de adviesgroep Quanteus) geeft zes slimme marketingtips voor kleine ondernemers.

1 reactie

  • Bob Fréson

    5 jaar geleden
    Draai nooit rond de pot met uw antwoorden. Zet geen dikke nek op, want dat werkt afstotend. Ook al kopen ze niets of weinig blijf beleefd. Loop nooit rond met de gedachte dat je binnen de 5 jaar binnen zijt. Geef een aanneembare prijs. Blijf klantvriendelijk en klantgericht handelen. Gedraag je nooit met een houding alsof jij veel rijker bent dan uw klanten.