Photo News
Volledig scherm
© Photo News

Vakbonden blokkeren in heel het land Proximus-gebouwen, acties nu ook voelbaar voor klanten

De verschillende protestacties van het personeel van Proximus tegen herstructureringsvoorstellen van de directie laten zich nu ook voelen bij de klanten, al blijft dat nog vrij beperkt.

3 reacties

  • Ronny Biesen

    4 jaar geleden
    Iets langer wachten dan gemiddeld?? Wat is gemiddeld? Net zoals bij Telenet 45 minuten?
  • Dennis Andersen

    4 jaar geleden
    Door deze acties zorgen de vakbonden enkel nog voor meer ontslagen, uiteindelijk willen ze dat iedereen staakt en dan bekomen ze hetzelfde als bij Sabena, Renault, Ford en vele anderen. Bijna niemand spreekt over de reorganisatie, enkel vakbonden maken iedereen hun kop op en dan begint de miserie. Collegiaal zijn is niet door mee te staken, maar door ervoor te zorgen dat de rest zijn job kan behouden en de klanten correct te dienen.
  • De Cock Jan

    4 jaar geleden
    Het is het enige dat rode vakbond nig doet alles om zeep helpen