Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient bij de reclamewaakhond JEP een klacht in tegen de controversiële Child Focus-campagne rond kindermisbruik. “De beelden rijten bij heel wat slachtoffers oude wonden open.” Child Focus kreeg zelf ook al gelijkaardige klachten. [naar artikel]
Child Focus heeft zich in "De zevende dag" geëxcuseerd voor de recente campagne tegen kindermisbruik. In de campagne worden echte beelden van kindermisbruik nagespeeld met een volwassen actrice. Sommige slachtoffers van kindermisbruik namen aanstoot aan het filmpje. "We betreuren dat zij opnieuw pijn en leed meemaken", zei Heidi De Pauw van Child Focus. [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient een klacht in bij de reclamewaakhond JEP tegen de schokcampagne van Child Focus rond kindermisbruik. Dat melden Het Nieuwsblad en Het Belang van Limburg. [naar artikel]
Ter gelegenheid van de Europese dag van de bescherming van kinderen tegen seksueel misbruik, lanceert Child Focus een harde campagne tegen seksueel misbruik kinderen. Met de medewerking van Goedele Liekens. [naar artikel]
Aan de vooravond van de derde Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik heeft Child Focus een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. “Kinderporno moet de wereld uit. Deze campagne zet het meldpunt in de kijker”, zegt Child Focus. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe indringende campagne in de strijd tegen kinderporno. Filmpjes met verontrustende bestandsnamen moeten de aandacht trekken van de internetgebruiker. [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video’s lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen kinderporno, naar aanleiding van de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, zondag 18 november. [naar artikel]
Child Focus lanceert ter gelegenheid de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksueel Misbruik een nieuwe opvallende campagne tegen kinderporno. [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient een klacht in bij de reclamewaakhond JEP tegen de schokcampagne van Child Focus rond... [naar artikel]
“Voor elke kattenfoto worden er 78 beelden van seksueel kindermisbruik gedeeld.” Die choquerende boodschap lees je in de foto’s van schattige katten die Child Focus vanaf woensdag op Instagram deelt. De nieuwe campagne maakt de enorme omvang van online kindermisbruik duidelijk. De organisatie roept daarom op om een foto van je kat te delen onder de hashtag #catsforkids. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
De reclamewaakhond Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) vraagt Child Focus om de omstreden video tegen kindermisbruik niet meer te verspreiden. [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video's lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen... [naar artikel]
Om kinderporno de wereld uit te helpen, lanceert Child Focus een opvallende campagne. Aanleiding is de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, vandaag. [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video's lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen... [naar artikel]
Opmerkelijk nieuws dit weekend: Goedele Liekens kondigde zelf aan dat ze een pornofilm zou regisseren. Het blijkt nu echter niet zomaar om een pornofilm te gaan, maar om een heftige campagne van Child Focus. [naar artikel]
Opmerkelijk nieuws dit weekend: Goedele Liekens kondigde zelf aan dat ze een pornofilm zou regisseren. Het blijkt nu echter niet zomaar om een pornofilm te gaan, maar om een heftige campagne van Child Focus. [naar artikel]
De reclamewaakhond Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) heeft zich uitgesproken over de shockvideo die Child Focus had verspreid in haar campagne... [naar artikel]
Child Focus lanceert een opvallende campagne tegen kinderporno. Een serie filmpjes met dubieuze bestandsnamen moeten de aandacht van internetgebruikers trekken. 'Kinderporno moet de wereld uit', klinkt het. Daarom gaat Child Focus andere versies, gericht aan mensen met pedofiele gevoelens, posten op het dark web. [naar artikel]
Twee volwassen acteurs die een verkrachting van een achtjarig meisje naspelen. Qua schokeffect kan de nieuwe campagne tegen kinderporno van Child Focus wel tellen. Wat wil Child Focus hier precies mee bereiken? Hoe groot is het probleem? En wat moet je doen als je met zulke beelden geconfronteerd wordt? [naar artikel]
Child Focus heeft vandaag een nieuwe, opmerkelijke campagne gelanceerd die aandacht vraagt voor seksuele uitbuiting: 'Schat je schatje'. Via een online tool kan elke ouder berekenen hoeveel zijn of haar kind waard zou zijn, wanneer het in handen valt van mensen met slechte bedoelingen. [naar artikel]
Child Focus kreeg vorig jaar 1.728 meldingen van beelden met vermoedelijk kindermisbruik op het internet. Dat staat in haar jaarverslag. In 2017 waren dat er nog een kleine 750. Sinds midden 2017 heeft Child Focus de toelating om de meldingen te analyseren voor ze naar de politie te sturen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.