‘Niet alle telefoontoestellen zullen het keuzemenu kunnen bedienen, waarop bellers vanaf 11 februari 2020 belanden als ze het noodnummer 112 bellen’, zo waarschuwt Proximus. [naar artikel]
Het proefproject waarbij bellers een keuzemenu krijgen als ze de noodnummers 112, 101 of 100 intikken, is stopgezet. Telecombedrijf Proximus... [naar artikel]
Het proefproject waarbij bellers een keuzemenu krijgen als ze de noodnummers 112, 101 of 100 intikken, is stopgezet. Telecombedrijf Proximus ontdekte dat “heel oude” telefoontoestellen door het menu de noodcentrales niet konden bereiken. Dat berichten Het Nieuwsblad en Het Belang van Limburg . [naar artikel]
Door een foutje tijdens straatwerken zit Pierrot Gijsbrechts (74) al bijna een maand zonder tv of internet. Al weken probeert hij via de klantendienst van Proximus een herstelling te regelen, zonder resultaat. “Ik ken hun keuzemenu al vanbuiten” klinkt het ten einde raad. [naar artikel]
Binnenlandse Zaken voert vanaf 11 februari volgend jaar een keuzemenu in voor noodoproepen. Wie dan het noodnummer 112 of 101 belt voor dringende hulp, krijgt een keuzemenu en zal moeten kiezen of hij de brandweer, een ziekenwagen of de politie nodig heeft. Volgens de Christelijke vakbond (ACV) is zo'n keuzemenu alleen maar een manier om het personeelstekort aan te pakken en dat kan niet. [naar artikel]
Het proefproject waarbij bellers een keuzemenu krijgen als ze de noodnummers 112, 101 of 100 intikken, is stopgezet. Proximus ontdekte dat ‘heel oude’ telefoontoestellen door het menu de noodcentrales niet konden bereiken. De directie van de centrales evalueert nu het project. Het is niet duidelijk wanneer en of het heropgestart wordt. [naar artikel]
Maandelijks huur betalen voor een verouderd vast telefoontoestel dat afgeschreven en dus waardeloos is. Dat klinkt absurd maar toch zijn er nog veel mensen die het, vaak zonder het te beseffen, doen. Vooral ouderen. “Wij kunnen toch moeilijk onze klanten beginnen opbellen om te vragen of ze de huur niet willen stopzetten. Het staat klaar en duidelijk op hun factuur”, zegt Jan Margot van Proximus. [naar artikel]
Het proefproject waarbij bellers een keuzemenu krijgen als ze de noodnummers 112, 101 of 100 intikken, is stopgezet. Proximus ontdekte bij de proef in West-Vlaanderen en Namen dat heel oude telefoontoestellen niet overweg konden met het menu. Dat schrijft Het Nieuwsblad en wordt bevestigd aan VRT NWS [naar artikel]
Door Arno Meijnen Proximus waarschuwt zijn klanten dat er momenteel een phishingcampagne aan de gang is. Het gaat om sms-berichten die zogenaamd van Proximus afkomstig zijn en waarin mensen wordt gevraagd een openstaand bedrag te betalen. De ontvangers van deze sms-berichten zouden een bedrag moeten betalen dat verschuldigd is aan de telecomprovider Proximus. De phishing-sms’en […] The post ‘U heeft een betalingsachterstand van €6,85’: Proximus waarschuwt voor frauduleuze sms’jes appeared first on Business AM. [naar artikel]
PELTKevin Pinxten liet het telefoonnummer van zijn bedrijf overzetten naar een nieuw adres. Dat zou makkelijker zijn, dacht hij. Maar de overzetting leidde bij Proximus tot een stopzetting, tot vier weken zonder telefoon, en tot een niet te overzien verlies. [naar artikel]
De politie van Nieuw-Zeeland is in actie gekomen na een uiterst schattige noodoproep. Een agent bezocht het huis van een vierjarig jongetje om te checken of zijn speelgoed inderdaad zo cool was als hij had beweerd. [naar artikel]
Wie de 112 of 101 belt bij een noodgeval, krijgt vanaf dinsdag een keuzemenu te horen. Voor een ziekenwagen of de brandweer drukt u dan op 1, voor de politie op 2. [naar artikel]
De federale politie waarschuwt voor een oplichtersbende die via de telefoon bankgegevens probeert te ontfutselen. De oplichters doen zich voor als een werknemer van een bank, kredietkaartmaatschappij of internetprovider. [naar artikel]
In Henegouwen en Namen zitten duizenden Proximus-klanten zondagochtend zonder internet, telefoon en televisie na daden van vandalisme. Dat heeft een woordvoerder van het telecombedrijf bevestigd. [naar artikel]
Om valse bellers af te remmen, wil minister Jan Jambon (N-VA) het gebruik van een keuzemenu uittesten bij het noodnummer 112. 'Zullen mensen in grote paniek dat wel kunnen?', werpen spoedartsen op. [naar artikel]
'Een keuzemenu voor wie het noodnummer 112 belt, zal vooral voor problemen zorgen met gewone gsm's of smatphones', klinkt het bij de noodcentrales. 'Het intikken van keuzes vereist handelingen die je in een noodsituatie moeilijk kunt doen.' [naar artikel]
Wie naar een van de noodnummers 112 en 101 belt, krijgt vanaf dinsdag eerst een keuzemenu te horen. Daar zal de beller moeten kiezen of hij belt... [naar artikel]
Verschillende Proximus-klanten melden op sociale media problemen met hun internetverbinding, digitale tv en telefoonlijn. De storingen zouden zich over heel Vlaanderen verspreiden en ook de website van Proximus ligt plat. De eerste storingen werden gemeld rond iets voor 20 uur. [naar artikel]
Er is een grote storing bij telecomoperator Proximus. Klanten uit heel Vlaanderen melden op sociale media problemen met televisie, internet én telefonie. Ook de website van Proximus doet het momenteel niet. [naar artikel]
Riemst De overheid wil voortaan nog maar één noodnummer promoten in plaats van de huidige 101, 112 en 1722. Mét keuzemenu: 1 voor brandweer of ambulance, 2 voor dringende politiehulp. [naar artikel]
Een Waalse blogger heeft van Proximus een gigantische factuur gekregen voor internetgebruik via WiFi op een vlucht naar Dubai. Hij moet nu in totaal 5.463,17 euro betalen. De telecomoperator waarschuwt klanten. [naar artikel]
Hulpdiensten kregen deze ochtend rond 7 uur een noodoproep voor een woning aan de Oplintersesteenweg in Tienen. Bij aankomst troffen de [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.