Vlaams Belang dankt de verkiezingsoverwinning van gisteren voor een deel aan een slimme en eigentijdse campagne. De partij gaf nauwelijks geld uit... [naar artikel]
Vlaams Belang en zijn kopstukken blijven volop investeren in propaganda op Facebook. In totaal gaat het al over meer dan 100.000 euro in één maand tijd. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en het Belang van Limburg. [naar artikel]
De extreemrechtse partij Vlaams Belang speelt handig in op de omstreden N-VA-campagne over het Migratiepact. Enkele uren nadat N-VA de affichebeelden offline haalde, neemt Vlaams Belang de stopgezette campagne over. [naar artikel]
01:10 De aandeelhouders van Exki pompen 3 miljoen euro vers kapitaal in de Belgische restaurantketen. [naar artikel]
Politieke partijen in ons land geven al jarenlang recordbedragen uit aan advertenties op sociale media, maar ook hun jongerenafdelingen zetten in op online advertenties. Sinds de verkiezingen van 2019 gaven de Vlaamse jongerenpartijen al 140.000 euro uit op Facebook en Instagram, met PVDA en Vlaams Belang op kop. Dat blijkt uit een analyse van de Leuvense studentenkrant ‘Veto’. [naar artikel]
Om miljarden in defensie te pompen, komen de N-VA en Vlaams Belang met opvallend gelijke recepten. Behalve asielopvang en ontwikkelingshulp kijken ze ook richting de gezondheidszorg. “We moeten besparen op dingen die er op dit moment minder toe doen.” [naar artikel]
Balls & Glory, de restaurantketen van tv-kok Wim Ballieu, heeft twee investeerders aangetrokken om de keten uit te breiden. Dat meldt het bedrijf in een persbericht. Rudi De Kerpel (ex-Eurotuin) en Jonas Dhaenens (Combell) leveren expertise en een onbekende som vers geld en krijgen een minderheidsbelang. [naar artikel]
Geen enkele politieke partij gaf de voorbije dertig dagen zoveel uit aan Facebook-advertenties als Vlaams Belang. Bijna dagelijks kwam een nieuwe campagne online. [naar artikel]
Tijdens de campagne voor de verkiezingen zet elke partij massaal in op sociale media. Uit cijfers van Crowdtangle blijkt nu dat Vlaams Belang, de... [naar artikel]
Vlaams Belang voert campagne tegen wat zij de ‘islamisering’ van de Turnhoutsebaan in Antwerpen noemen. Vandaag hebben ze bij een actie een bord... [naar artikel]
Oppositiepartij Vlaams Belang voert dit najaar een campagne voor een immigratiestop. Volgens de radicaal rechtse partij kan de sociale zekerheid in ons land enkel overeind blijven als de grenzen dicht gaan. Volgens berekeningen van Vlaams Belang kost immigratie elk jaar minstens 987 euro per belastingbetaler. [naar artikel]
10:39 De bestaande aandeelhouders pompen 10 miljoen in de bakkerijketen. [naar artikel]
Vlaams Belang lanceert een nieuwe campagne met als beeld een zwangere vrouw met daarbij de slogan: “Nieuwkomers maken we zelf.” Een oproep aan Vlamingen om meer kinderen te maken. Vlaams Belang haalt de mosterd bij de de radicaalrechtse Duitse partij AfD. [naar artikel]
Vlaams Belang heeft zijn kiescampagne op gang getrapt met een beeld van een zwangere vrouw en ‘Nieuwkomers maken we zelf’ als slogan. Dat doet wel erg hard denken aan de recente campagne van de radicaalrechtse Duitse partij AfD. [naar artikel]
Hij heeft meer volgers dan Conner Rousseau en pompt meer geld in zijn digitale campagne dan Alexander De Croo, Zuhal Demir en Raoul Hedebouw. Bijna 450.000 euro spendeerde Vlaams Belanger Tom Vandendriessche aan online advertenties. Dat geld komt niet uit de zakken van zijn partij. De vraag van één miljoen is dan ook waar hij dat geld vandaan haalt? “Het komt niet van de Chinezen of Russen”, zegt hij zelf aan HLN. Maar vanwaar dan wel? [naar artikel]
N-VA is een van de verliezers van de verkiezingen, maar op Google was ze de absolute winnaar. Geen enkele andere partij behaalde tijdens de campagne zoveel kijkcijfers van advertenties op Google en dochterbedrijf YouTube. N-VA gaf er dan ook het meeste geld aan uit. Toch blijft Vlaams Belang nog steeds de ongeslagen koning van het internet. “Zij zette al haar geld op het belangrijkste kanaal, Facebook, waardoor ze dat helemaal kon domineren.” [naar artikel]
In de aanloop naar 26 mei spendeerden de Vlaamse partijen 22 miljoen euro. Vlaams Belang waagde een grote financiële gok door het merendeel van zijn vermogen tegen de campagne aan te smijten, met succes. Groen en de PVDA gaven het minst uit per stem. [naar artikel]
06:49 De partij Vlaams Belang heeft in de jongste verkiezingscampagne 3,2 miljoen euro uitgegeven, 70 procent van de 4n5 miljoen euro die ze in kas had. N-VA tekende opnieuw voor de duurste campagne met 5,8... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.