Een advertentie van Jupiler - die wil inspelen op de geslachtsverandering van Sam Bettens - is bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten. “Shame on you” en “Echt een reden om nooit meer Jupiler te drinken”, klinkt het. [naar artikel]
Een advertentie van Jupiler - die wil inspelen op de geslachtsverandering van Sam Bettens - is bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten. “Shame on you” en “Echt een reden om nooit meer Jupiler te drinken”, klinkt het. [naar artikel]
Jupiler pakt in een aantal Vlaamse kranten vandaag uit met een paginagrote advertentie die verwijst naar de geslachtsverandering van Sam Bettens... [naar artikel]
Met een paginagrote advertentie met het opschrift ‘Pintje, Sam?’ reageert biermerk Jupiler op de aankondiging van Sam Bettens, de voormalige... [naar artikel]
Met een paginagrote advertentie met het opschrift ‘Pintje, Sam?’ reageert biermerk Jupiler op de aankondiging van Sam Bettens, de voormalige... [naar artikel]
14:16 Zangeres Sarah Bettens van K's Choice kondigde afgelopen weekend aan dat ze voortaan als man door het leven gaat. De marketeers van Jupiler speelden er meteen op in, maar hun campagne oogst gemengde r... [naar artikel]
Het alom gekende ‘Mannen weten waarom’ veranderde in het neutralere ‘supporters weten waarom’. Toch koos producent AB Inbev maandagmorgen weer voor een Jupiler-slogan gericht op mannen, hierbij verwijzend naar de recent van geslacht veranderde Sam Bettens. [naar artikel]
Sarah werd Sam. Een vrouw werd een man. En dus dacht het merk achter ‘Mannen weten waarom’: die bieden we met plezier een fris pintje aan. Is de campagne van Jupiler goed gevonden of een achterlijke zet? [naar artikel]
De reclamecampagne van het biermerk Jupiler rond de transitie van zanger Sam Bettens is "fake, een beetje smakeloos en niet authentiek". Dat zegt hoogleraar marketing Patrick De Pelsmacker in "De wereld vandaag" op Radio 1. [naar artikel]
Na de aanstelling van Alfred Schreuder bij Club Brugge hebben liefst elf eersteklassers een buitenlandse coach. Nog nooit waren er meer buitenlandse trainers actief in de Jupiler Pro League. De Belgische competitie is daarmee bij de slechtste leerlingen van de klas. [naar artikel]
Na de vierde speeldag in de Jupiler Pro League blijft er geen enkele ploeg meer over met nul punten: Moeskroen won in eigen huis met 2-1 van Sint-Truiden, en pakt zo zijn eerste driepunter. Malinwa leek dan weer lange tijd op weg naar de nederlaag tegen Waasland-Beveren, maar de Maneblussers maakten in de 90ste minuut gelijk: 2-2! [naar artikel]
Voetballers in de Jupiler Pro League verdienden nooit meer dan in het seizoen 2019-2020. Maar wie zijn de grootverdieners in onze voetbalcompetitie? [naar artikel]
Een rode Jupiler drinken, vanaf 17 mei is dat mogelijk. Na de campagnes in 2014,2016 en 2018, komt Jupiler weer met een steunactie voor de Rode Duivels. Het hele land zal rood kleuren tijdens het EK en het bier van Jupiler ook. Een rode Jupiler met dezelfde smaak als de gewone, het kan. Het bier zal verkrijgbaar zijn in winkels en horeca, als die tegen dan open zijn. [naar artikel]
Een rode Jupiler drinken, vanaf 17 mei is dat mogelijk. Na de campagnes in 2014,2016 en 2018, komt Jupiler weer met een steunactie voor de Rode Duivels. Het hele land zal rood kleuren tijdens het EK en het bier van Jupiler ook. Een rode Jupiler met dezelfde smaak als de gewone, het kan. Het bier zal verkrijgbaar zijn in winkels en horeca, als die tegen dan open zijn. [naar artikel]
AB InBev heeft het nieuwe jaar ingezet met een stevige promotieactie. Wie een bak Jupiler koopt (24x33cl), krijgt er een bak gratis bovenop. Niet... [naar artikel]
Brouwerij AB Inbev brengt begin december een alcoholvrije versie van Jupiler op de markt. Dat maakt de bierreus vandaag bekend. 'Jupiler 0,0%' is [naar artikel]
Het bier van Jupiler zal tijdens het Europees kampioenschap voetbal twee maanden lang letterlijk rood kleuren. Na de campagnes in 2014 en 2016 en de naamsverandering van Jupiler naar ‘Belgium’ in 2018 gaat Jupiler nu nog een stap verder en verandert het de kleur van het bier zelf. Gedurende twee maanden kleurt een limited edition van Jupiler rood binnenin. De smaak van het bier zou daarentegen wel dezelfde blijven. De speciale EK-editie Jupiler Red zal vanaf 17 mei verkrijgbaar zijn in de winkels en de horeca. [naar artikel]
“Jupiler Vaderdag Giveaway: win 1 van de 750 koelkasten vol Jupiler.” Een winactie van Jupiler wordt woensdag massaal verspreid via WhatsApp, maar let op: het gaat om een spambericht. Dat bevestigt brouwerij AB InBev, het moederbedrijf van Jupiler aan HLN. Het bedrijf roept op om niet op de link te klikken. [naar artikel]
“Jupiler Vaderdag Giveaway: win 1 van de 750 koelkasten vol Jupiler.” Het klinkt aanlokkelijk, maar het is een spambericht dat woensdag volop de ronde doet op WhatsApp. Klik dus niet op de link. [naar artikel]
Biergigant AB Inbev komt met een nooit geziene promotie op Jupiler pils. In meerdere supermarkten kan je een bak Jupiler (33 cl) kopen en krijg je er de tweede gratis bij. Dat komt neer op 1,01 euro voor een liter bier. “Een slechte zaak”, vindt Marijs Geirnaert van het Vlaams expertisecentrum Alcohol en andere drugs (VAD). “De prijs is doorslaggevend als het gaat om de consumptie van alcohol.” [naar artikel]
De Belgische Jupiler Pro League telt 313 buitenlanders, nooit eerder waren dat er zoveel. Amper 36,8 procent van de eersteklassevoetballers is Belg. [naar artikel]
Het is een trotse Sam Bettens die in de nieuwste videoclip van Rex Rebel zijn nieuwe lichaam toont. Samen met de geboorte van de nieuwe groep onderging Bettens een transitie tot transman en dat mag iedereen zien in de clip van "Body". "Alles blijft hetzelfde, maar toch voelt alles anders aan", zegt Bettens in "De zevende dag". [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.