Kledingmerk Lacoste is het middelpunt van een vieze censuurrel. Lacoste was hoofdsponsor van de befaamde Zwitserse prijs Elysée-Lacoste voor jonge fotografen, en heeft de jury gevraagd een werk van de shortlist te halen omdat het 'te politiek' was. [naar artikel]
Iedereen kent het iconische krokodilletje van Lacoste. Het merk werd opgericht door de befaamde Franse tennisspeler René Lacoste. Vandaag is het in handen van een Zwitserse familie. De krokodil is hipper dan ooit en wordt uitgestuurd om prooien te vinden. [naar artikel]
Supreme heeft na een ellenlange reeks van samenwerkingen met bekende namen als Louis Vuitton, Nike en Comme des Garçons er nu eentje aangekondigd met niemand minder dan De Smurfen van de Belgische striptekenaar Peyo. [naar artikel]
Lacoste heeft sinds het begin een krokodil als logo op de befaamde polo’s, maar die moet nu even plaatsmaken voor bedreigde diersoorten. Deze actie staat in het teken van een samenwerking met het Internationale Unie voor het Behoud van de Natuur (IUBN). [naar artikel]
Fans van de Belgische rapper Roméo Elvis zijn ongetwijfeld op de hoogte van zijn liefde voor Lacoste. Zowel op als naast het podium steekt hij die niet onder stoelen of banken. Het typerende krokodilletje werd zowat zijn handelsmerk. Na heel wat getwijfel gaat Lacoste nu eindelijk in zee met de Belgische artiest. Onbeantwoorde liefde Hoewel […] Het bericht Lacoste gaat in zee met Roméo Elvis verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Samenwerkingen tussen merken en bekende gezichten zijn niets nieuws meer in de modewereld. Toch blijven we het boeiend vinden wanneer [naar artikel]
Het razend populaire streetwearlabel Supreme brengt in samenwerking met de bekende Britse visagiste Pat McGrath een rode lippenstift uit. Het maakt daarmee zijn debuut in de make-upwereld. [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft al jaar en dag een krokodil als mascotte, maar daar komt verandering in. Tien van de meest bedreigde diersoorten krijgen tijdelijk een plaatsje op een nieuwe collectie T-shirts. Lacoste gaat een samenwerking aan met de International Union for Conservation of Nature (IUCN). De campagne “Save our species” zal tien bedreigde […] [naar artikel]
Na de razend populaire samenwerking met modehuis Louis Vuitton slaat het Amerikaanse skatemerk Supreme nu de handen in elkaar met Jean Paul... [naar artikel]
18:02 Het bedrijf achter het modemerk Lacoste wil luxemerken overnemen. Het beoogt dezelfde transformatie als de luxegroep Kering doormaakte. [naar artikel]
Ontwerpster Louise Trotter gaf Lacoste een make-over. Ze deed dat met een groot hart voor de geschiedenis van het merk en creëerde een look die geschikt is voor het dagelijks leven én het sportveld. En ja: ze pakte zelfs de iconische krokodil aan. [naar artikel]
Het Franse modemerk Lacoste heeft voor het eerst in zijn geschiedenis het iconische krokodillenlogo op zijn shirts vervangen. De krokodil maakt in... [naar artikel]
Na acht jaar trekt creatief directeur Felipe Oliveira Baptista de deur van modehuis Lacoste achter zich dicht. Dat liet het Franse kledingbedrijf weten in een officiële mededeling. [naar artikel]
Het Amerikaanse Supreme Court heeft bevestigd dat de definitie van familiebanden die de Amerikaanse regering hanteert bij het inreisverbod uit [naar artikel]
10:01 Lacoste roept Novak Djokovic ter verantwoording na de Australische vaccinatiestorm waarin hij vorige week verzeild raakte. Het Franse modeconcern is een toonaangevende sponsor van de Servische tennisk... [naar artikel]
Een grote verschuiving in de modewereld: het merk Supreme uit New York is overgenomen door VF Corporation voor 2,1 miljard dollar. De Amerikaanse modegroep heeft ook nog andere bekende kledingmerken zoals Vans, Timberland, The North Face en Wrangler onder z'n vleugels. [naar artikel]
Lacoste benoemde net de Britse Louise Trotter tot artistiek directeur. Het is voor het eerst in de 85-jarige geschiedenis van het Franse... [naar artikel]
Voor een trui van het Amerikaanse skatemerk Supreme leg je online makkelijk het vierdubbele neer van de originele verkoopprijs, voor de winkels... [naar artikel]
Ben je een kind van de jaren negentig, dan is de kans groot dat je dit artikel vol nostalgie hebt opengeklikt. In een tijd van smartphones en andere technologische hoogstandjes voert de term Tamagotchi ons terug naar simpeler tijden, toen schermen nog geen kleur vertoonden en we nog tijd hadden voor nutteloze dingen. Ook modemerk Supreme blijkt niet vies van een beetje nostalgie. [naar artikel]
Birkenstocks zijn al een tijd weer salonfähig en dat resulteerde eerder al in samenwerkingen met designer Rick Owens, Opening Ceremony en de nu... [naar artikel]
Het Franse kledingmerk Lacoste heeft gevraagd om Anders Breivik niet langer in hun shirts te laten verschijnen. Mensen kijken immers al een tijdje anders naar de Lacostekleren sinds de Noorse massamoordenaar ermee in beeld is gebracht. Of hoe producten soms de pech hebben met het kwaad geassocieerd te worden. [naar artikel]
Een van de bekendste luxemerken slaat de handen in elkaar met een van de grootste namen in de street wear. De samenwerking tussen Louis Vuitton en Supreme was er eentje waar maandenlang naar werd uitgekeken. Niet alleen voor de collectie zelf, maar ook omdat het toch om een controversieel gebeuren ging. [naar artikel]
Supreme groeide de laatste jaren uit tot een van de meest populaire streetwearmerken wereldwijd en oprichter James Jebbia heeft dat succes nu ook verzilverd. Hij verkocht zijn bedrijf aan VF Corporation, dat onder meer ook The North Face, Vans, Timberland en Kipling bezit. [naar artikel]
Dit weekend werd de langverwachte samenwerking tussen modelabel Louis Vuitton en skatemerk Supreme gelanceerd in een aantal pop-upwinkels. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.